ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef jehovaguerilla het volgende:
'k heb 'm net uitgespeeld.
wilde ik even delen met jullie ,kindertjes.
crackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdown
ik kan echt niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je wat aan de tips gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:11 schreef TwyLight het volgende:
Y E S
ik heb hem (en nog wel met enkel gatling cannon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
Oh je hebt het over die VS? Die is makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben nu idd bij de spin, in zo'n grote hal waar die grote spin zit die je aan het einde van de green eye zag en nog 4 van die andere mini irritante spinnetjes ofzo
Ah ok.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Het verschil tussen easy en normal/etc/ zit 'm geloof ik in de T-Eng die sneller leegloopt.
Die van level 8 had ik gisteren in 1x verslagen. Na de green eye was dat wel een bummer. Ik was vrij snel mijn VC uitgeslingerd maar met een grote shotgun en op tijd wegduiken achter een container deed voor mij de truc.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:20 schreef TwyLight het volgende:
nou die is dus echt niet makkelijk
jij zal wel op easy spelen ofzo
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |