abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45622635
Spelen jullie veel multiplayer? Ik erger me een beetje aan de rocket-launchers hier en daar.. als je met z'n 16en in de training facility zit vliegen de raketten me om de oren, komt weinig skill meer bij kijken.. of ik ben nog gewoon te slecht Maar dat vermijd ik dus een beetje, verder heb ik nog neit zo gek veel gespeeld (lvl 12), maar vind t wel errug vet
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:04:43 #27
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45664353
'k heb 'm net uitgespeeld.
wilde ik even delen met jullie ,kindertjes.

crackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdown
ik kan echt niet wachten
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_45673716
Was ie de moeite waard?
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_45679838
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef jehovaguerilla het volgende:
'k heb 'm net uitgespeeld.
wilde ik even delen met jullie ,kindertjes.

crackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdowncrackdown
ik kan echt niet wachten
ik ook
nu nog al die medals en een hele hoop achievements te halen
maar eerst maar ff focussen op de MP
vind m absoluut de moeite waard
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:19:34 #30
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45693370
Hij is zeker de moeite waard ,hoor.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_45734833
gvd !!!!! nog steeds de green eye niet. ben nu weer bij dat level gekomen na opnieuw beginnen, maar het lukt me gewoon weer niet

Óf ik heb te weinig T-ENG (kan meestal de T-ENG die hij vrijlaat niet pakken) óf hij vermoord me op het laatst met een super mega aanval ofzo dat die eerst de hele weg vol met ijs doet en dan nog eens een triljoen ijspegels afvuurt

ik kan hier echt niet tegen
pi_45735344
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45736998
Y E S
ik heb hem (en nog wel met enkel gatling cannon
pi_45749260
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:11 schreef TwyLight het volgende:
Y E S
ik heb hem (en nog wel met enkel gatling cannon
heb je wat aan de tips gehad
pi_45755574
nope, die las ik pas nadat ik hem had verslagen toch bedankt

Was wel op het nippertje trouwens, had volgens mij nog maar 100 T-ENG over ofzo
  zondag 28 januari 2007 @ 14:16:39 #36
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45755893
Op het moment dat je die arena inkomt heb je minimaal 4000 T-Eng nodig om een kans te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45756059
Ik ben nu idd bij de spin, in zo'n grote hal waar die grote spin zit die je aan het einde van de green eye zag en nog 4 van die andere mini irritante spinnetjes ofzo
pi_45756465
Ja die klote spin Ik had hem gister bijna. Dit spel is best wel frustrerend, stoppen ze zo'n grote megaspin in een klein teringkamertje zodat je amper ziet wat je doet Ook heb je vaak dat je een raket op je bek krijgt en wanneer je dan weer opstaat krijg je de volgende al en dat gaat zo dan 3-4x door Dan ook nog de ultralage framerate als er veel op het scherm gebeurt, autoaim die je op ventjes laat schieten die achter een muur of object staan en projectielen die gewoon door de muur heen komen

Verder wel een gaaf spel alleen breek ik soms mijn controller haast doormidden als er weer zoiets irritants gebeurt
pi_45756493
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben nu idd bij de spin, in zo'n grote hal waar die grote spin zit die je aan het einde van de green eye zag en nog 4 van die andere mini irritante spinnetjes ofzo
Oh je hebt het over die VS? Die is makkelijk
pi_45756721
Heb het nog niet geprobeert. had de xbox uitgezet toen ik daar was. maar ga strals proberen
pi_45756887
die van level 8 is het dus he, niet die spinnetje die je eerder al een keer had.
pi_45758292
nou die is dus echt niet makkelijk
jij zal wel op easy spelen ofzo

pi_45759376
Nee normal, hoger dan dat lijkt me nog frustrerender Hij is makkelijk als je weet hoe je hem aan moet pakken he
  zondag 28 januari 2007 @ 18:20:04 #44
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45765017
Het verschil tussen easy en normal/etc/ zit 'm geloof ik in de T-Eng die sneller leegloopt.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:21:35 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_45765051
unieke gameplay modes?

i think not
pi_45769460
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Het verschil tussen easy en normal/etc/ zit 'm geloof ik in de T-Eng die sneller leegloopt.
Ah ok.

Wat wel weer handig is dat je meestal rustig van een afstandje op enemies kan schieten ze niks terugdoen Ook heb ik 2-3 bosses verslagen omdat ze ergens klem zaten en ik rustig kon blijven schieten
pi_45775677
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:20 schreef TwyLight het volgende:
nou die is dus echt niet makkelijk
jij zal wel op easy spelen ofzo

[afbeelding]
Die van level 8 had ik gisteren in 1x verslagen. Na de green eye was dat wel een bummer. Ik was vrij snel mijn VC uitgeslingerd maar met een grote shotgun en op tijd wegduiken achter een container deed voor mij de truc.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
  maandag 29 januari 2007 @ 18:28:52 #48
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45797775
Heb je 'm nu al een keer uitgespeeld of hoe zit dat?
pi_46084154
Tering... hoe kom je voorbij level 10. Ik ben nog nooit zo mooi doodgegaan in een game, maar het is ook wel moeilijk zeg... 1x had ik hem, maar op het moment dat mijn grenade af ging was ook mijn energy op. Echt zo'n gooi-je-controller-door-de-kamer-door-je-tv-moment...
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_46101746
Never mind... De laatste eindbazen bleken eenvoudiger dan gedacht. Lost Planet was geniaal en ik ga nu door op Extreme niveau. Nou ja, "nu"... als mijn andere klus klaar is.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')