Gaat dat niet splinteren?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef Roellio het volgende:
Ik heb me eens laten vertellen dat je er ook cocktail-parasolletjes in kunt steken, dus zo'n camera zal ook wel te doen zijn!
*kuch*quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
A joh, stel je niet zo aan, het valt best mee.
Ik snap dat het ergens "prettig" is om het negatief in te zien, zodat het altijd meevalt, maar maak je nou niet zo onnodig druk joh, nergens voor nodig. (In elk geval niet aangaande het onderzoek)
Sorry, kon het niet laten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef DIGGER het volgende:
De plasbuis zelf is zo flexibel, er zou bij wijze van nog een komkommer doorheen kunnen.
Spreek uit ervaring
Come again?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Verbal: Het valt best mee, je krijgt wat verdovend glijmiddel ingespoten dat een aantal minuten moet inwerken en that's it. Het hele gebeuren van inbrengen en kijken is heel snel voorbij, minuut, 2 minuutjes max.
Pijn? Nee eigenlijk niet. Het is meer een reflex die je krijgt, een gevoel dat je moet plassen, omdat ze met dat ding ook langs je prostaat gaan.
De plasbuis zelf is zo flexibel, er zou bij wijze van nog een komkommer doorheen kunnen.
Spreek uit ervaring en vond het 200% meevalen. Maak je niet druk.
ja, kan ik me voorstellen, lijkt mij ook niet iets wat je voor je plezier doet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
*kuch*
Ik heb het al achter de rug, en het was zwaar onprettig.
V.
Ik heb mij in dit topic laten vertellen dat er mensen zijn die geen problemen hebben met cocktailprikkers en komkommersquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja, kan ik me voorstellen, lijkt mij ook niet iets wat je voor je plezier doet.
Ja, de resultaten kreeg ik meteen, en die vielen meequote:wanneer hoor je de resultaten? of heb je die al?
kijk, dat is dan iig positiefquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb mij in dit topic laten vertellen dat er mensen zijn die geen problemen hebben met cocktailprikkers en komkommers
Ik hoor daar niet bij.
[..]
Ja, de resultaten kreeg ik meteen, en die vielen meeDat dan weer wel.
V.
Inderdaadquote:
Nope. Dat schiet vlak voor of tijdens zo'n onderzoek wel even door je heen. Maar het zijn de bekkenbodemspieren en dat is met fysiotherapie op te lossen.quote:er is dus niets ernstigs aan de hand
Dat hoop ik voor je, ik ben na jaren fysio, manueel etc. gekapt met dat getrain - ben nu bij een acupuncturist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Verbal het volgende:
Maar het zijn de bekkenbodemspieren en dat is met fysiotherapie op te lossen.
kijk, dat is goed nieuws.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Nope. Dat schiet vlak voor of tijdens zo'n onderzoek wel even door je heen. Maar het zijn de bekkenbodemspieren en dat is met fysiotherapie op te lossen.
V.
Weet je SCH, af en toe word ik zo blij van jouquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je, ik ben na jaren fysio, manueel etc. gekapt met dat getrain - ben nu bij een acupuncturist.
Wilde je deze positieve ervaring niet onthouden![]()
Precies. Ik knijp en heb moeite met loslaten. Dat was overigens ook een probleem tijdens die cystoscopie van gisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Knijpen en loslaten dus.
Nope en een verklaring voor bijna alle klachtenquote:Gelukkig geen enge dingen (meer).![]()
dat krijg je ook bij dat soort onderzoeken, daarvan ga je je spieren aanspannen door de stress (zou mij ook overkomen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Ik knijp en heb moeite met loslaten. Dat was overigens ook een probleem tijdens die cystoscopie van gisterenIk kon niet voldoende ontspannen.
Moet je eens met een catheter in slapen in een ziekenhuis, dan lukt het je echt niet meer te ontspannen als je midden in de nacht wakker wordt omdat je vriend ook wakker is. Dan helpt zelfs de gedachte aan Catherine Keyl (of een ander willekeurig lelijk wijf) je nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Ik knijp en heb moeite met loslaten. Dat was overigens ook een probleem tijdens die cystoscopie van gisterenIk kon niet voldoende ontspannen.
[..]
Dat geloof ik graag. Maar de boel een beetje inrijden met komkommers zal toch wel helpen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je eens met een catheter in slapen in een ziekenhuis, dan lukt het je echt niet meer te ontspannen als je midden in de nacht wakker wordt omdat je vriend ook wakker is. Dan helpt zelfs de gedachte aan Catherine Keyl (of een ander willekeurig lelijk wijf) je niet![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet je SCH, af en toe word ik zo blij van jou![]()
V.
Het grappige is dat de bekkenbodem grofweg een soort middenrif schijnt te zijn. En dat functioneert bij mij ook niet optimaal (middenrifbreuk). Zal ongetwijfeld uit dezelfde lichting stamcellen zijn gekomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]Bij jou gaat het vast veel beter, jij hebt een prima bekken,
...en ik niet, natuurlijk.quote:ik heb vooral een grote bek![]()
Bedoel je nou dat we broers zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef Verbal het volgende:
Zal ongetwijfeld uit dezelfde lichting stamcellen zijn gekomen
Nee, druifje... Ik bedoel dat mijn middenrif en mijn bekkenbodem uit dezelfde stamcellen zijn voortgekomen. Sjeeeeeeeeeez.... denk je nou echt dat een broer van mij zo'n uitleg nodig zou hebben?quote:
druifjequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, druifje... Ik bedoel dat mijn middenrif en mijn bekkenbodem uit dezelfde stamcellen zijn voortgekomen. Sjeeeeeeeeeez.... denk je nou echt dat een broer van mij zo'n uitleg nodig zou hebben?![]()
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |