Wat een domme zet !!!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef Kerdaben het volgende:
Huub heeft NL's punten gejat (36) en in z'n eigen koffer gedaan
Sylvia heeft vorige week (toen Huub nog bij iedereen het pispaaltje was) al in een gesprek met hem gezegd dat ze gewoon zichzelf bijft en niet van haar principes afstapt, en geen spelletjes speelt.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef bosb het volgende:
Volgens mij probeert hij syl erbij te betrekken... Dat ze moet gaan vertellen dat iemand punten in de koffer van huub heeft gestopt. Syl kan er nu maar beter over ophouden anders is ze straks nog medeplichtig ook.
Sylvia zegt dat dus ook tegen Huub. Vertel ze het dan nu maar.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef bosb het volgende:
Volgens mij probeert hij syl erbij te betrekken... Dat ze moet gaan vertellen dat iemand punten in de koffer van huub heeft gestopt. Syl kan er nu maar beter over ophouden anders is ze straks nog medeplichtig ook.
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....quote:
Dat Nena nog punten heeft na al die contacten van Natasia met de buitenwereld.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:34 schreef bosb het volgende:
hahaha plannetje mislukt, nena geeft ook aan punten gevonden te hebben...
Dat filtert de redactie eruit.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....
Dat is te hopen, maar lijkt me sterk, hij heeft er nu toch openlijk over zitten praten met syl..... Of zouden ze het dan alsnog filteren?quote:
Welkomquote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb sinds het begin van De Gouden Kooi nog geen streams gekeken (beetje te verslaafd geraakt aan Big Brother) en nu zet ik ze voor het eerst aan: BREEDBEELD!![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nieuwe brievenactie:
Schrijf een brief aan een willekeurige bewoner waarin je schrijft dat je op de stream gezien hebt dat een andere willekeurige bewoner vertelde dat hij/zij punten heeft gejat van Hwnngmw en die bij Huub in het koffertje heeft gedaan.
Ohhhh, was jij datquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dank. Volg het trouwens wel al via de tv hoor![]()
De vorige keer walste iedereen er zo overheen toen hij er mee kwam.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....
dat is ook breedbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een heel goed beeld van het spelquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij wilt Huub eruit hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef RTM1988 het volgende:
geef huub een 2 de waarschuwing voor het stelen van punten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |