Ik ken iemand die er in groep acht al zo uitzag...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja ik dacht al. De ontwikkeling gaat tegenwoordig wel heel erg hard.![]()
Phew, gelukkig. Ik vond haar namelijk wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk: 11 September 1979, Baton Rouge, Louisiana, USA
Dit was een van de weinige keren dat ik hem ook snel had jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de diagnose al uit het voorfilmpje gehaaldWas wel de eerste keer dat ik het al zó snel had trouwens.
yep..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
damn.. dat been van hem... eerste keer dat je hem zo zag tcoh?
Wat zag je? Ik heb deze aflevering gemist.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
Systemische lupus erythematodes (SLE), een chronische auto-immuunziekte waarbij je immuunsysteem het eigen lichaam aanvalt en voor ontstekingsreacties in het hele lichaam zorgt. Er zijn meestal meerdere orgaanstelsels bij betrokken. Aangezien het een complex ziektebeeld is met diverse uiteenlopende uitingsvormen kan het op zo ongelofelijk veel symptomen van toepassing zijn dat je het regelmatig in de differentiaal diagnose tegenkomt bij House.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben de serie nu op dvd aan t kijken (niet retail) en ben net de NL aflevering gepasseerd. Die met dat 15 jarig model was een goede aflevering,
Maarre, wat is Lupus nu precies?
eigenlijk iedere aflevering komt het wel langsquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Systemische lupus erythematodes (SLE), een chronische auto-immuunziekte waarbij je immuunsysteem het eigen lichaam aanvalt en voor ontstekingsreacties in het hele lichaam zorgt. Er zijn meestal meerdere orgaanstelsels bij betrokken. Aangezien het een complex ziektebeeld is met diverse uiteenlopende uitingsvormen kan het op zo ongelofelijk veel symptomen van toepassing zijn dat je het regelmatig in de differentiaal diagnose tegenkomt bij House.
haha jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
eigenlijk iedere aflevering komt het wel langs
jep.. hebben ze wel mooi gedaan moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
Vond het freakyquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep.. hebben ze wel mooi gedaan moet ik zeggen..
Jaa.. volgens mij ook.. vraag me wel af hoe ze dat gemaakt hebben.. want je zag echt dat ie dus een spier miste.. het was gewoon.. leegquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat was waarschijnlijk ook de bedoeling
mja idd.. lange leve de special effects?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa.. volgens mij ook.. vraag me wel af hoe ze dat gemaakt hebben.. want je zag echt dat ie dus een spier miste.. het was gewoon.. leeg![]()
Met wat latex en goede grime-technieken kom je ook een heel endquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja idd.. lange leve de special effects?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
KUT! gemist
wordt het nog een keer herhaald?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt het nog een keer herhaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |