quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Feya het volgende:
House: Cameron... I love you.(swabs her open mouth) Get your test results tomorrow.
![]()
dat was idd een geniaal stukjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Feya het volgende:
House: Cameron... I love you.(swabs her open mouth) Get your test results tomorrow.
![]()
haha ja die was ook zeeeer mooi...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:36 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ook geweldig met die menu kaart
Ook de reactie van Greg... echt zo van.. hmmm.. die hebben met elkaar gesprokenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef Feya het volgende:
Ik had maar een stukje gezien, vandaag de rest gezien
Dr. Cuddy: (about Stacy) Here's what I think she's gonna say: "Oh I love Greg, but if you go against a patient's wishes, you're calling her a liar. And if something goes wrong, I end up in court having to defend the big, mean doctor, albeit with dreamy eyes, who wouldn't believe the nice suburban mom. And even though his cane makes me melt, do the damn surgery."
Deze was echt GEWELDIG, ik lag helemaal dubbel![]()
![]()
Vooral ook de manier om er van af te komen was goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef fratsman het volgende:
Hij was echt goehoed!! met z'n migraine!
Er zat overigens een klein stukje Clockwork Orange in.![]()
Hij speelde Prince Ludwig , master of disguisequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:28 schreef avotar het volgende:
Er staat mij bij dat Hugh Laurie in het 2e seizoen Blackadder een keer heeft meegespeeld.
Hij speelde toen een Duitse Terrorist / Master of Disguise.
En volgens mij heette die ook Von Lieberman.
Ludwig was het...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Hij speelde Prince Ludwig , master of disguise![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Dat is Blackadder Goes Forthquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
En wie zien we daar rechtsachter?
Ja ik dacht al. De ontwikkeling gaat tegenwoordig wel heel erg hard.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef milagro het volgende:
goeie aflevering weer, al was het wel de oudst uitziende 15 jarige ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |