abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:08:02 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45433050
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:42 schreef NeoTribalist het volgende:
wii is wel kut ja.

Haha, ik las vanmiddag dat een Amerikaanse vrouw was overleden door het ophouden van haar pis ofzo voor een wedstrijd "hold yer pii for a wii"

lolleromfg
Lezen gaat je niet goed af?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_45434604
ik dacht eerst 'ik wacht even totdat de ps3 betaalaar wordt' vooral vanwege de games MGS4 en GTA4 maar voordat ij betaalbaar wordt is ie bejaard en de xbox360 nog goedkoper geworden. Bovendien schijnt GTA4 nu ook op de 360 uit te komen dus ga k die denk ik kaufen over een tijdje
de wii vind ik te lelijk kwa grafix (ik ben zo'n gek die het leuk vind om uren rond te rijden in bijv gta om rond te kijken )
pi_45435414
Je vind de wii gfx te lelijk maar je houd het wel uren vol om in gta rond te kijken op de ps2?

jaja...
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_45435635
maar als er wat nieuws is wil ik dat natuurlijk zien en niet op het PS2 FGX niveau blijven
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:48:21 #55
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45436096
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:02 schreef menesis het volgende:
ik dacht eerst 'ik wacht even totdat de ps3 betaalaar wordt' vooral vanwege de games MGS4 en GTA4 maar voordat ij betaalbaar wordt is ie bejaard en de xbox360 nog goedkoper geworden. Bovendien schijnt GTA4 nu ook op de 360 uit te komen dus ga k die denk ik kaufen over een tijdje
de wii vind ik te lelijk kwa grafix (ik ben zo'n gek die het leuk vind om uren rond te rijden in bijv gta om rond te kijken )
Jij vind dus de PS2 versies van GTA wel mooi genoeg om te spelen.. Maar Wii games vind je te lelijk?

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45436132
Wat is dit een kuttopic
pi_45436518
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef menesis het volgende:
maar als er wat nieuws is wil ik dat natuurlijk zien en niet op het PS2 FGX niveau blijven
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelen okee
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_45436803
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:49 schreef Retuobak het volgende:
Wat is dit een kuttopic
Nietus! Xbox 360 ftw!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:17:11 #59
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_45436973
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dus spellen op de 360 en PS3 zijn niet leuk?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:20:23 #60
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45437088
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nietus! Xbox 360 ftw!
Niet meer blauw betekend niet dat je sarcastisch hoeft te zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45437297
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef BMH het volgende:

[..]

Niet meer blauw betekend niet dat je sarcastisch hoeft te zijn.
Niet meer blauw zijn betekent wel dat ik hier geen slotje op kan mikken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_45443858
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Niet meer blauw zijn betekent wel dat ik hier geen slotje op kan mikken.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:36:30 #63
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45445857
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zie maar 1 gameconsole staan, de rest is multimedia apparatuur

En dat is de harde waarheid.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45446071
Dit topic kan gewoon niet goed eindigen . Ach iedereen speelt toch wat die zelf tof vindt? Juist, een 360 dus .

Feit is gewoon dat de Xbox360 een voorsprong heeft, zowel kwa sales en games. Bovendien wordt die goedkoper en liggen er veel goede games in het verschiet, en zijn er al aardig wat toppers te krijgen. Bovendien is het een media center extender, kan je er tv mee opnemen (in europa?).

Ik heb zelf genoeg aan een 360, maar je kan natuurlijk ook meerdere consoles kopen als je geld teveel hebt .
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:46:08 #65
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45446125
Zonde BroesWillems, je hebt de sleutels er naast laten liggen .
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_45446307
Ach, de PS3 zal denk de Xbox 360 niet (veel) overtreffen. Ze zullen wel aan elkaar gewaagd zijn. Ik wacht wel rond de tijd dat de ps3 uit is, dan hoop ik dat Microsoft z'n prijzen gaat verlagen met z'n xbox (hoop ik).
pi_45458977
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:

[..]

nee ik ken gta nu ook wel uit mn kop vrijwel alle straten van gta 3 gta VC en gta SA
Ik wil weer in een grotere mooiere wereld kunnen rondcruizen onder het genot van lazlow met zn talkshows
pi_45459208
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef MilaNL het volgende:
Hoewel ik hoop dat de wii wint, denk ik toch dat de PS3 wint.

Hij mag nog zo duur zijn, mensen kopen hem wel. Nog niet nu, maar over een jaar of 2, zodra de PS3 ongeveer 200 euro kost. Dan haalt de PS3 de Xbox360 en Wii in.

Ik denk persoonlijk niet echt dat de kwestie blu-ray meespeelt. De PS2 werd toch ook niet gekocht vanwege zijn dvd-speler...?
PS2 werd juist wel gekocht toen de DVD spelers nog prijzig waren. Er was toen echt vraag naar DVD spelers. Ik had het toen ook gekocht voor 1000+ gulden ofzo, kan me nog herinneren dat de DVD spelers nog prijzig waren. Nu is het inderdaad niet meer belangrijk. Bij de kruidvat kan je al voor een paa tientjes een DVD speler halen. Tegenwoordig heb je wel 3 DVD spelers thuis. De blu ray wordt NOG niet zo populair omdat het strijd nog niet uitgevochten is tussen 2 standarden. Ik had ergens gelezen dat er werd gezegd dat de nieuwe standaarden niet meer zo populair zo worden als de DVD. Bluray is mooi extratje maar het geeft geen extra waarde als de DVD toendertijd. Ik denk ook dat de capaciteiten van de DVD genoeg zijn voor een hele mooie game, maar ik heb de games nog niet gezien op bluray (als het er is).
pi_45462657
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:46 schreef Mortale het volgende:
Zonde BroesWillems, je hebt de sleutels er naast laten liggen .
weet het, was google lui...
pi_45462797
OMGS PS3 boven alles!
pi_45471006
Geplaatst door Mambaman op 18-01-07 @ 14:06

Bill Gates heeft zwaar uitgehaalt naar Sony en Nintendo bij de CES (Consumer Electronics Show) in Las Vegas.
Hij begon met zijn speech door toe te geven dat er fouten waren gemaakt bij de launch van de originele Xbox, zo stelt hij dat de Xbox een half jaar te laat uit kwam, te groot was en dat Xbox niet de beste spellen had te bieden.
Daartegen stelde hij dat de Xbox360 strategie een groot succes is waarin ze wel de eerste waren, het grootste spelaanbod hadden en een kleine en relatief goedkope console aanboden. Het directe doel van de strategie was om de plaats van Sony in te nemen als marktleider, en Gates suggereerde dat dat nu ook het geval is.

In dezelfde speech gaf Gates kritiek op Nintendo's strategie voor de Wii. Zo stelde hij dat de Wii een "gelimiteerde" game ervaring brengt . Ook zei hij dat op het gebied van online gaming men niet bij de Wii moet zijn , omdat de Xbox360 de enige is die online echt iets te bieden heeft. Als klap op de vuurpijl zei Gates dat als een gamer vooruitgang wil zien deze bij de Xbox360 moet zijn, en zeker niet bij de Wii.

Ook Sony moest het ontgelden. Hierbij koos Gates duidelijk voor de aanval op de hardware van de PS3. Zo bekritiseerde hij de ontwikkeling van de Cell processor en stelde hij dat de launchtitels van de PS3 er niet beter uit zullen zien dan huidige Xbox360 spellen. Ook betwiste hij dat Sony een voorsprong heeft door ontwikkelaars de mogelijkheid te bieden om spellen te ontwikkelen met een resolutie van 1080p. Hierover zei hij kort: "Vraag dat maar aan de game ontwilkkelaars"
pi_45471138
Als klap op de vuurpijl zei Gates dat als een gamer vooruitgang wil zien deze bij de Xbox360 moet zijn, en zeker niet bij de Wii.

Kom op zeg. De 360 is een leuk ding maar het is niets meer en minder dan een verbeterde versie van de Xbox. Doen alsof het oppoetsen van de graphics een geweldig nieuwe speelervaring oplevert slaat nergens op Online gaming is inderdaad een gemis bij de Wii en ook de spellen laten nog even op zich wachten. Aan de andere kant is online gaming bij de Wii helemaal niet zo'n hot issue juist omdat het een family console is. Dus met meerdere mensen fysiek aanwezig zijn om te gamen. Terwijl de 360 meer gebruikt zal worden om online te gamen, zoals de PC ook gebruikt wordt.

Overigens weet Bill Gates dat wel maar goed bashen is makkelijker he

Uiteindelijk blijven het consoles die je naast elkaar moet gebruiken en niet apart.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45471956
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef outcast_within het volgende:
Geplaatst door Mambaman op 18-01-07 @ 14:06
In dezelfde speech gaf Gates kritiek op Nintendo's strategie voor de Wii. Zo stelde hij dat de Wii een "gelimiteerde" game ervaring brengt .
Tot nu toe wel iig, denk dat de beste spellen op de Wii weinig gebruik zullen gaan maken van de speciale controller, voor de rest zijn het leuke mini games.
pi_45472258
Eigenlijk he, zou je de Wii controller aan de X360 moeten koppelen. Microtendo of Nintensoft FTW!
pi_45472348
gewoon alle drie kopen

wii voor de leuke orginele spellen
xbox 360 voor je standaard game geweld
ps 3 voor de mijn god wat ziet dat er mooi uit ps3 exclusive titels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')