Lezen gaat je niet goed af?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:42 schreef NeoTribalist het volgende:
wii is wel kut ja.
Haha, ik las vanmiddag dat een Amerikaanse vrouw was overleden door het ophouden van haar pis ofzo voor een wedstrijd "hold yer pii for a wii"
lolleromfg
Jij vind dus de PS2 versies van GTA wel mooi genoeg om te spelen.. Maar Wii games vind je te lelijk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:02 schreef menesis het volgende:
ik dacht eerst 'ik wacht even totdat de ps3 betaalaar wordt' vooral vanwege de games MGS4 en GTA4 maar voordat ij betaalbaar wordt is ie bejaard en de xbox360 nog goedkoper geworden. Bovendien schijnt GTA4 nu ook op de 360 uit te komen dus ga k die denk ik kaufen over een tijdje
de wii vind ik te lelijk kwa grafix (ik ben zo'n gek die het leuk vind om uren rond te rijden in bijv gta om rond te kijken)
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef menesis het volgende:
maar als er wat nieuws is wil ik dat natuurlijk zien en niet op het PS2 FGX niveau blijven
Nietus! Xbox 360 ftw!quote:
Dus spellen op de 360 en PS3 zijn niet leuk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelenokee
Niet meer blauw betekend niet dat je sarcastisch hoeft te zijn.quote:
Niet meer blauw zijn betekent wel dat ik hier geen slotje op kan mikken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet meer blauw betekend niet dat je sarcastisch hoeft te zijn.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet meer blauw zijn betekent wel dat ik hier geen slotje op kan mikken.
En dat is de harde waarheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zie maar 1 gameconsole staan, de rest is multimedia apparatuur
nee ik ken gta nu ook wel uit mn kopquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelenokee
PS2 werd juist wel gekocht toen de DVD spelers nog prijzig waren. Er was toen echt vraag naar DVD spelers. Ik had het toen ook gekocht voor 1000+ gulden ofzo, kan me nog herinneren dat de DVD spelers nog prijzig waren. Nu is het inderdaad niet meer belangrijk. Bij de kruidvat kan je al voor een paa tientjes een DVD speler halen. Tegenwoordig heb je wel 3 DVD spelers thuis. De blu ray wordt NOG niet zo populair omdat het strijd nog niet uitgevochten is tussen 2 standarden. Ik had ergens gelezen dat er werd gezegd dat de nieuwe standaarden niet meer zo populair zo worden als de DVD. Bluray is mooi extratje maar het geeft geen extra waarde als de DVD toendertijd. Ik denk ook dat de capaciteiten van de DVD genoeg zijn voor een hele mooie game, maar ik heb de games nog niet gezien op bluray (als het er is).quote:Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef MilaNL het volgende:
Hoewel ik hoop dat de wii wint, denk ik toch dat de PS3 wint.
Hij mag nog zo duur zijn, mensen kopen hem wel. Nog niet nu, maar over een jaar of 2, zodra de PS3 ongeveer 200 euro kost. Dan haalt de PS3 de Xbox360 en Wii in.
Ik denk persoonlijk niet echt dat de kwestie blu-ray meespeelt. De PS2 werd toch ook niet gekocht vanwege zijn dvd-speler...?
weet het, was google lui...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:46 schreef Mortale het volgende:
Zonde BroesWillems, je hebt de sleutels er naast laten liggen.
Tot nu toe wel iig, denk dat de beste spellen op de Wii weinig gebruik zullen gaan maken van de speciale controller, voor de rest zijn het leuke mini games.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef outcast_within het volgende:
Geplaatst door Mambaman op 18-01-07 @ 14:06
In dezelfde speech gaf Gates kritiek op Nintendo's strategie voor de Wii. Zo stelde hij dat de Wii een "gelimiteerde" game ervaring brengt .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |