En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef outcast_within het volgende:
[[url=http://nexgenwars.com/images/x360_forum2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://nexgenwars.com/images/ps3_forum2.jpg]afbeelding][/url]
ik wou helemaal geen punt makenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?
Dus. Dan is de wii dus de beste.
Paupers zijn altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?
Dus. Dan is de wii dus de beste.
?? Doet es info geef?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:07 schreef NeoTribalist het volgende:
xbox360 is de beste, omdat je die kunt modden
mijn god wat een verschrikkelijke feministische marketing praatquote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
IK had het idee dat de Wii ging winnen (ik heb geen console, dus ik ben redelijk neutraal) omdat ik het idee heb dat ze de DS achterna willen. De Wii is er ook voor vrouwen, een afzet markt die nauwelijks ontgonnen is en dus veel potentieel heeft. Vooral als de vrouw baas over de knip is.
En het klopt ook nogquote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mijn god wat een verschrikkelijke feministische marketing praat
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Paupers zijn altijd in de meerderheid.
Jullie moeten gewoon je smoel houden want de PS3 is toch het tofst en jullie zijn gewoon jaloers fanboys!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je hebt geen kleurtje meer dus mag je nu zulke opmerkingen maken...
Geen Wii voor mij dus, ik ben geen vrouw en geen non-gamer. Ik vind de ps3 en x360 veel leuker en een 360 heb ik al en gezien de release lijst voor komend jaar heb ik daar meer dan genoeg aan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
IK had het idee dat de Wii ging winnen (ik heb geen console, dus ik ben redelijk neutraal) omdat ik het idee heb dat ze de DS achterna willen. De Wii is er ook voor vrouwen, een afzet markt die nauwelijks ontgonnen is en dus veel potentieel heeft. Vooral als de vrouw baas over de knip is.
Gek! Jij bent wel een vrouw!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Geen Wii voor mij dus, ik ben geen vrouw en geen non-gamer. Ik vind de ps3 en x360 veel leuker en een 360 heb ik al en gezien de release lijst voor komend jaar heb ik daar meer dan genoeg aan.
Lezen gaat je niet goed af?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:42 schreef NeoTribalist het volgende:
wii is wel kut ja.
Haha, ik las vanmiddag dat een Amerikaanse vrouw was overleden door het ophouden van haar pis ofzo voor een wedstrijd "hold yer pii for a wii"
lolleromfg
Jij vind dus de PS2 versies van GTA wel mooi genoeg om te spelen.. Maar Wii games vind je te lelijk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:02 schreef menesis het volgende:
ik dacht eerst 'ik wacht even totdat de ps3 betaalaar wordt' vooral vanwege de games MGS4 en GTA4 maar voordat ij betaalbaar wordt is ie bejaard en de xbox360 nog goedkoper geworden. Bovendien schijnt GTA4 nu ook op de 360 uit te komen dus ga k die denk ik kaufen over een tijdje
de wii vind ik te lelijk kwa grafix (ik ben zo'n gek die het leuk vind om uren rond te rijden in bijv gta om rond te kijken)
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef menesis het volgende:
maar als er wat nieuws is wil ik dat natuurlijk zien en niet op het PS2 FGX niveau blijven
Nietus! Xbox 360 ftw!quote:
Dus spellen op de 360 en PS3 zijn niet leuk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Als er wat nieuws is mag je geen leuke spellen meer spelenokee
Niet meer blauw betekend niet dat je sarcastisch hoeft te zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |