maar ze zitten er wel op, Nintendo heeft er geld ingestoken om te ontwikkelen, en ik zou het nooit gebruiken... Dus ook de Wii is niet alleen een game-console, aangezien je er ook andere (multimedia) applicaties mee kunt gebruiken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Op een PS1 kon je ook cd's beluisteren, maar dat was ook nog gewoon een console.
De PS3 word door sony neergezet als multimedia, net als de X360. Browsen gaat met de wii, maar daar heb je ook echt alles mee gezegd, niets meer dan een gadget, ga maar eens flink zitten browsen achter je wii, dan kom je er vanzelf wel achter.
Voor de rest leuke gadget's, maar nog lang geen multimedia (DVD kijken word al niet ondersteund, net als een 5.1 DD, of een mooi HD beeld)
Lijkt me de meest logische oplossing. Als het past in je budget tenminste. Als je moet kiezen dan is het echt persoonlijk wat je wil. De PS3 krijgt geloof ik maar lauw/warme kritieken uit de VS en de 360 staat al wel als een huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Steve-O het volgende:
Koop een 360 + Wii 2 consoles voor de prijs van 1 ps3 .
En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef outcast_within het volgende:
[[url=http://nexgenwars.com/images/x360_forum2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://nexgenwars.com/images/ps3_forum2.jpg]afbeelding][/url]
ik wou helemaal geen punt makenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?
Dus. Dan is de wii dus de beste.
Paupers zijn altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je punt is? Dat consoles die minder lang uit zijn meer verkopen dan de 360?
Dus. Dan is de wii dus de beste.
?? Doet es info geef?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:07 schreef NeoTribalist het volgende:
xbox360 is de beste, omdat je die kunt modden
mijn god wat een verschrikkelijke feministische marketing praatquote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
IK had het idee dat de Wii ging winnen (ik heb geen console, dus ik ben redelijk neutraal) omdat ik het idee heb dat ze de DS achterna willen. De Wii is er ook voor vrouwen, een afzet markt die nauwelijks ontgonnen is en dus veel potentieel heeft. Vooral als de vrouw baas over de knip is.
En het klopt ook nogquote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mijn god wat een verschrikkelijke feministische marketing praat
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Paupers zijn altijd in de meerderheid.
Jullie moeten gewoon je smoel houden want de PS3 is toch het tofst en jullie zijn gewoon jaloers fanboys!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je hebt geen kleurtje meer dus mag je nu zulke opmerkingen maken...
Geen Wii voor mij dus, ik ben geen vrouw en geen non-gamer. Ik vind de ps3 en x360 veel leuker en een 360 heb ik al en gezien de release lijst voor komend jaar heb ik daar meer dan genoeg aan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
IK had het idee dat de Wii ging winnen (ik heb geen console, dus ik ben redelijk neutraal) omdat ik het idee heb dat ze de DS achterna willen. De Wii is er ook voor vrouwen, een afzet markt die nauwelijks ontgonnen is en dus veel potentieel heeft. Vooral als de vrouw baas over de knip is.
Gek! Jij bent wel een vrouw!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Geen Wii voor mij dus, ik ben geen vrouw en geen non-gamer. Ik vind de ps3 en x360 veel leuker en een 360 heb ik al en gezien de release lijst voor komend jaar heb ik daar meer dan genoeg aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |