must havequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe WipeOut game voor de PSP: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74611
Screens
![]()
Absoluut. Augustus komt hij in de US uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
must have
Dat is GTA 1 (1e op de PSP) toch? Ja ik vind hem erg leuk, hoewel wat moeilijk op sommige punten. En geen game voor 'ff snel een spelletje'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Is Liberty Stories trouwens een beetje de moeite waard?
Speel em dan op de PS2. Heb je kortere laadtijden, betere graphics en geluid en een betere all round speelervaring. Ik heb de PSP versie gespeeld... Het is een console game.. En dat wil ik iig niet op een handheld spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem morgen halen, zou wel met je wllen racen :pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef PatrickSkim het volgende:
Heeft iemand al Test Drive Unlimited? Game is iig echt sick :|. Wil wat mensen om tegen te racen:D
Ik vind het eigenlijk een grote tegenvallerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mond houden, jij heiden!quote:
1UPquote:PlayStation Portable Price Drops to $169.99
Sony's handheld pricing drops starting tomorrow.
Edit: 1UP has confirmed that Sony intends to make a significant announcement tomorrow, further lending credence to this report.
Original Story: According to Kotaku, Sony's PlayStation Portable will drop from $199 to $169 tomorrow. Previously, we speculated that something, anything had to happen with Sony's handheld, with a price drop and/or redesign being the two most likely scenarios. Last month, we reported that major retailers were considering pulling the system from store shelves if there wasn't a price drop -- whether or not retail had to play hardball with Sony, now stores (and consumers) have their price drop.
Dat heb ik dus ook. Waarschijnlijk zit er geen system batterij in en moeten tijdinstellingen en dergelijke door de normale batterij vast gezet wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
alleen in Stand-by modus als het goed is. Zet je de PSP echt helemaal uit (je powerknopje een seconde of 3 omhooghouden) dan gebruikt de psp geen stroom als het goed is temminstequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |