Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
uhh, nee eigenlijk was ik bloedserieusquote:
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
Dan schaf ik ook maar een witte PSP aan, want een zwarte iPod heb ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.
moet je natuurlijk wel een zwarte ipod hebben
* DarkChylde is cool![]()
mijn umd klepje sluit trouwens niet meer goed. het schuifje blijft hangen.
dus moet hem handmatig sluiten![]()
Een roze PSP hoef ik niet. Vind ik niet echt iets voor mij. Ik persoonlijk vind het een meiden of homo kleur. Niet dat ik iets tegen beide groepen heb, maar ik behoor er niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte![]()
bij het beginnen met spelen is hij 23 graden
en als ik een tijdje speel loopt dat op naar 33 / 34 graden![]()
maar nooit hoger![]()
wit / zwart / roze maakt niks uit![]()
En die roze is nog duurder ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Die roze is ook gewoon lelijk. Wit en zwart ziet er ok uit, die roze is echt heel cheap uitgevoerd.
Dat is mooi om te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef DarkChylde het volgende:
uhm, het probleem kwam dus door de screen protector van de lidl. hij zat er kennelijk iets te strak op geschroefd
maar mijn psp werk weer helemaal
haal ff zo'n pack bij de lidl ;-)quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar kan ik trouwens zo'n mini-5 usb kabeltje halen om mijn PSP aan mijn PC te hangen? Want dat zat er niet bij in het value pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |