Fifo is idd de bestaande afkorting van "first in, first out"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Gut, de foutieve uitdrukking "first in, first out" heeft zelfs al een coole afkorting gekregen: "fifo"
Als het werkelijk een uitdrukking zou zijn, zou het dus Lifo moeten zijn
Ik typ het op die manier veel sneller. meer gemakzucht van mij dus. Waarom anderen het gebruiken weet ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
NL is gewoon lekker kort. Voor mij heeft het niks met humor te maken, wel luiheid.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nathanael hier zo geschreven wordt: .NL (??) Sowieso vind ik dat altijd storend, al die bijnamen voor soapsterren, big brother bewoners, gouden kooi bewoners etc.. Sathanael bijv.Maar goed, ik heb die humor niet zo waarschijnlijk, maar wat is .NL voor iets?
Punt NL = daar kwam hij zelf mee "zo noemen mijn vrienden mij"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
bol.com en .nl willen bitterkoekje eruitquote:Op maandag 15 januari 2007 13:46 schreef Taurus het volgende:
hij heeft het anders altijd over Huub!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gebruikt het zelf ook op zijn weblog, dat is kennelijk schriftelijk zijn afkorting.
* Leandra vermoedt dat het ontstaan is omdat het ooit een patsertje was dat alleen maar over .nl dingen kon lullen en dan gaan andere mensen je al snel noemen waar jij het altijd over hebt. Het valt dus nog mee dat hij gewoon .nl genoemd wordt en niet fok.nl
Ik denk dan ook dat dat de nieuwe nickname wordt die zijn "vrienden" in de buitenwereld hem gaan gevenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef bosb het volgende:
Eingelijk moet nena nu nog even langs brian lopen en roepen "Als je niet ziek was had je meegemogen" kijken hoe ziek hij dan is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |