ik zie het al, er is gisteren een compilatie geweestquote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
Is er gisteren een uitzending geweest?
Ik heb het al 2 keer in andere topics gelezen
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
Is er gisteren een uitzending geweest?
Ik heb het al 2 keer in andere topics gelezen
Mooi, eruit stemmen dus, onder het mom van hup naar je "kiddy`s" toe.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef crohntje het volgende:
Volgens mij mag ze wel uitgestemd worden maar haar inzet krijgt ze niet terug
ze hopen denk ik op een romance met Sylviaquote:Op maandag 15 januari 2007 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat de bewoners geen bezoek mochten?
Die instructeur is al een uur klaar![]()
Wilgo is geen sportinstructeur en al helamaal niet van linda de mol. Dat is carlos juist.....quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef pronkjewail het volgende:
Als Wilgo sportinstructeur is (oa van Linda de Mol) WAAROM heeft dat mens dan welooit Carlos nodig????
Geen wonder dat Wilgo niet in haar 'ik kan mijn doelen thuis niet behalen'zielige act trapt!!!!!
wilgo sportinstr. van linda de mol? Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef pronkjewail het volgende:
Als Wilgo sportinstructeur is (oa van Linda de Mol) WAAROM heeft dat mens dan welooit Carlos nodig????
Geen wonder dat Wilgo niet in haar 'ik kan mijn doelen thuis niet behalen'zielige act trapt!!!!!
Tsja of het is haar gips dat er af mag..... Maar idd misshien is het joep, of het feit dat brain ziek op bed ligt...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze is de hele dag al aan het zingen, Huub maakt haar vrolijk.
ik denk het laatste..... het is echt een stuk relaxter kijken, zo zonder brian.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja of het is haar gips dat er af mag..... Maar idd misshien is het joep, of het feit dat brain ziek op bed ligt...
Die Huub laat gewoon in zijn eentje alle vrouwen stralen in dat huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze is de hele dag al aan het zingen, Huub maakt haar vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |