quote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaa zegt haar theorieboek kwijt te zijn. Dan gaat ze het ook niet leren.
Beetje doorzichtig om op deze manier expres te zakken en zo langer te kunnen blijven.
ze zei; deze maand sta je nog wel op mijn lijstje, volgende maand denk ik niet meer...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef crohntje het volgende:
Huub wil alleen Natasia eruit. Nena zegt dat ze Huub er niet uit wil; jij bent best wel grappig, zegt ze![]()
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.quote:[b]Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Mwah aan zijn auto te zien zal hij niet te klagen hebben.
Ik zat ook stiekem op de porsche site te spieken en stond daar idd ook wel van te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef Wireless het volgende:
[b]
[..]
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.
Ken mensen die in goedkopere huizen wonen![]()
ik denk dat je al een aardig begin hebt met alleen maar linda de mol te trainen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zat ook stiekem op de porsche site te spieken en stond daar idd ook wel van te kijken.
Ik wordt ook maar sport instructeur denk ik..
Ok.. Dan ga ik zo linda maar even bellen en zeggen dat ik het voor 2/3 van zijn prijs doe. Moet werken lijkt me...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat je al een aardig begin hebt met alleen maar linda de mol te trainen.
Die traint hij 3 keer in de week, bij haar thuis.
net als de weegschaal vorige week "kwijt" wasquote:Op maandag 15 januari 2007 12:33 schreef bosb het volgende:
[..]
De redactie heef haar boek verstopt. Erg goedkope truc idd.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef Wireless het volgende:
[b]
[..]
Dat autootje van hem kost 167.950 euro.
Ken mensen die in goedkopere huizen wonen![]()
om 2 uur naar het zkhquote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef bosb het volgende:
Wanneer mag trouwens het gips van nena eraf?? was vandaag toch?
FLAUWWWWWWWWWWW !!! redaktie mag er iemand meeeeequote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
mag niemand mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |