Huub heeft iig pianoles en Bart + NL zitten een potje te schaken en wat "Frans" te lullenquote:
Dank je wel. Dan heb ik iig de goede streams aan. Maar de rest? Brian is "ziek".quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft iig pianoles en Bart + NL zitten een potje te schaken en wat "Frans" te lullen
Nena en Ilona ook gespot!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan heb ik iig de goede streams aan. Maar de rest? Brian is "ziek".
Die hebben rijles.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef demins het volgende:
Ik ben Sylvia en Natasia dus kwijt!
ja, irl had ze allang de zak gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Dat werktempo van die huishoudster is wel erg traag.
Dat kwam omdat ze het te goed had geleerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:59 schreef 2live het volgende:
dat gaat nog wel ff duren dan....theorie was niet haar sterkste kant.
Die zakt wel een paar keer expres.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft (in navolging van Nathanael) realisatiemomenten gehad.
Want iemand in Maarsen kocht een brood bij de bakker.
Ze gaat voor haar theorie en haar rijbewijs, en als dat klaar is, is het okay (zegt ze).
Idd, dat had ie samen met NL afgesproken afgelopen donderdagavond, NL zou ook stoppenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
Ik dacht dat Bart vandaag zou stoppen met roken?
Ik zie hem net weer roken!
Wat doet hij toch altijd wat hij zegt.![]()
Nee, op een ander kankeren, dat kan hij wel goed.
last van selectief geheugen, denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat had ie samen met NL afgesproken afgelopen donderdagavond, NL zou ook stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |