abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 12:33:57 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46070850
Ik heb net gebeld en we kunnen vanmiddag de kuur voor hem ophalen.

Toen ik nog alleen was sliep mijn toenmalige hond ook bij mij op de kamer.
Ik woonde toen op een kleine flat, nu woon ik in een normale eengezinswoning, met elco hoeven we niet bang te zijn dat hij op de slaapkamer komt, hij durft de trap niet op.

Ik zou best graag een kat willen maar ik ben er echt allergisch voor, als ik er één aai dan heb ik het gevoel alsof er een bult haren op mijn gezicht ligt en mijn neus en ogen leeg lopen.
Gelukkig kan ik hier lekker mee genieten van jullie poezenbeesten
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 17:06:24 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46176049
doerak is weer een beetje aan het kwakkelen
het lijkt wel of ze niet kan eten. ze zit maar wat aan het voer te likken maar echt veel naar binnen krijgen doet ze niet.
ik vind haar opeens ook weer magerder geworden (echt vet was ze al niet, maar nu zie je gewoon dr ruggegraat door de pels heen)
vandaag maar weer begonnen met eten in dr bek stoppen en weer extra water toedienen, want met dr poep kan je ruiten ingooien, zo hard.
ik heb geprobeerd om olie van sardientjes in olie te geven, maar madame houdt niet van vis , maar een paar klontjes roomboter werden wel in dank aanvaard
nu ligt ze weer tevreden in mijn nieuwe jas te slapen.

toch vreemd dat ze niet meer van vis houdt. ze was er vroeger dol op, maar de laatste keer dat ze het at is ze er heel erg misselijk van geworden. zou ze zoiets kunnen onthouden en het daarom niet meer willen eten?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:13:31 #128
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46176268
He get, naar dat Doerakje weer een beetje kwakkelt. Ik denk dat ze zich misschien best kan herinneren dat ze een keer ziek is geworden van vis...heeft ze geen lievelingseten wat je zou kunnen proberen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:14:37 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46176293
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is weer een beetje aan het kwakkelen
het lijkt wel of ze niet kan eten. ze zit maar wat aan het voer te likken maar echt veel naar binnen krijgen doet ze niet.
ik vind haar opeens ook weer magerder geworden (echt vet was ze al niet, maar nu zie je gewoon dr ruggegraat door de pels heen)
vandaag maar weer begonnen met eten in dr bek stoppen en weer extra water toedienen, want met dr poep kan je ruiten ingooien, zo hard.
ik heb geprobeerd om olie van sardientjes in olie te geven, maar madame houdt niet van vis , maar een paar klontjes roomboter werden wel in dank aanvaard
nu ligt ze weer tevreden in mijn nieuwe jas te slapen.

toch vreemd dat ze niet meer van vis houdt. ze was er vroeger dol op, maar de laatste keer dat ze het at is ze er heel erg misselijk van geworden. zou ze zoiets kunnen onthouden en het daarom niet meer willen eten?
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel katten onthouden, het zou me niet verbazen in ieder geval.
Balen dat ze weer een beetje keutelt lady-wrb.
Laat ze het toedienen van eten en drinken wel een beetje toe?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:17:10 #130
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46176354
Ha Senesta Hoe is het met Elco z'n neus?
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:20:23 #131
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46176449
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha Senesta Hoe is het met Elco z'n neus?
Hoi Marietje,

Ja, gaat beter, zo'n kuur werkt gelukkig erg snel.
Toen we bij de dierenarts waren bleek dat het bijna precies een jaar terug was dat hij een kuur nodig had, in maart om precies te zijn.
Ik heb eens terug zitten denken, en volgens mij is het begonnen in de periode dat we onze vogel genomen hebben.
Ik ben al aan het kijken of ik de vogel straks niet een poosje uit logeren kan doen om de proef op de som te nemen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 17:21:33 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46176486
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
He get, naar dat Doerakje weer een beetje kwakkelt. Ik denk dat ze zich misschien best kan herinneren dat ze een keer ziek is geworden van vis...heeft ze geen lievelingseten wat je zou kunnen proberen?
tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.
en kitekat met kip. dat heeft ze nu in dr voerbak liggen.

maar ze ligt nu best op dr gemak hoor. ze was eerst nog nijdig op me vanwege het kitekat-proppen, maar daarna zat ze alweer op schoot te spinnen.
ach, we proppen gewoon door. strakkies gaan er weer wat brokjes al dan niet onder dwang naar binnen.
moet wel, want zoals ze er nu bijloopt, gaat ze bij de eerste de beste windvlaag om
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:22:19 #133
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46176510
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoi Marietje,

Ja, gaat beter, zo'n kuur werkt gelukkig erg snel.
Toen we bij de dierenarts waren bleek dat het bijna precies een jaar terug was dat hij een kuur nodig had, in maart om precies te zijn.
Ik heb eens terug zitten denken, en volgens mij is het begonnen in de periode dat we onze vogel genomen hebben.
Ik ben al aan het kijken of ik de vogel straks niet een poosje uit logeren kan doen om de proef op de som te nemen.
je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor is
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 17:22:32 #134
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46176518
beterschap voor elco trouwens.
(istie vernoemd naar elco brinkman, die minister met de laserogen van vroeger? )
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:24:13 #135
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46176566
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.
en kitekat met kip. dat heeft ze nu in dr voerbak liggen.

maar ze ligt nu best op dr gemak hoor. ze was eerst nog nijdig op me vanwege het kitekat-proppen, maar daarna zat ze alweer op schoot te spinnen.
ach, we proppen gewoon door. strakkies gaan er weer wat brokjes al dan niet onder dwang naar binnen.
moet wel, want zoals ze er nu bijloopt, gaat ze bij de eerste de beste windvlaag om
jammer dat ze geen vis meer wil. Ik hoop dat ze snel weer wat meer trek krijgt!
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:26:44 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46176636
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor is
Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.
Aan de andere kant is het ook geen doen om elco steeds met een ontstoken neus te laten lopen.
Het lijkt wel steeds als de vogel in de rui is erger te worden.
Maar voor hetzelfde geld zijn het seizoensplanten buiten waar hij met zijn neus in zit.
Elco snuffelt namelijk zelden normaal, die steekt letterlijk overal zijn neus in als hij de kans krijgt.
Vandaar ook zijn ruzie's steeds met de katten in de buurt, hij snuffelt ze gewoon omver
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:28:44 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46176704
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor elco trouwens.
(istie vernoemd naar elco brinkman, die minister met de laserogen van vroeger? )
Dank je.

Nee hoor, er moest voor op zijn stamboom een naam verzonnen worden beginnend met een E, en ik kon niets beters verzinnen op dat moment
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:29:36 #138
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46176724
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.
Aan de andere kant is het ook geen doen om elco steeds met een ontstoken neus te laten lopen.
Het lijkt wel steeds als de vogel in de rui is erger te worden.
Maar voor hetzelfde geld zijn het seizoensplanten buiten waar hij met zijn neus in zit.
Elco snuffelt namelijk zelden normaal, die steekt letterlijk overal zijn neus in als hij de kans krijgt.
Vandaar ook zijn ruzie's steeds met de katten in de buurt, hij snuffelt ze gewoon omver
Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachen Stomme katten die dat niet op waarde weten in te schatten

Maar ik hoop voor jou dat het niet het vogeltje is maar idd de planten buiten ofzo
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:33:57 #139
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46176855
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachen Stomme katten die dat niet op waarde weten in te schatten

Maar ik hoop voor jou dat het niet het vogeltje is maar idd de planten buiten ofzo
Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.
Maar hoe vaak hij al niet met al zijn goede bedoelingen met een bloedneus naar huis is afgedropen...
Ik wil eerst even proberen de vogel even ergens onder te brengen, en dan maar even kijken wat zijn neus doet.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:40:11 #140
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46177080
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.
Maar hoe vaak hij al niet met al zijn goede bedoelingen met een bloedneus naar huis is afgedropen...
Ik wil eerst even proberen de vogel even ergens onder te brengen, en dan maar even kijken wat zijn neus doet.
Wel zielig maar ook heel schattig Dat ie zo'n lieve doedel is dus. Ik heb echt een soort 'kinderwens' op het moment maar dan wil ik eigenlijk een hond ipv een kind Maarja, dat kan ik maar beter uit m'n hoofd zetten want dat gaat nu eenmaal niet. Gelukkig heb ik mijn poesies

Heb je wel een adres waar je vogeltje kan logeren?
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:46:13 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46177273
Nou dat blijkt toch best lastig, eerlijk gezegd.
Maar goed, we hebben de 18e een verjaardag, Joey word dat negen (pfff wat gaat dat hard) en dan gooi ik het wel even neer bij familie en vrienden, wie weet.

Ik wilde ook altijd graag een hond, maar ik heb er ook pas één genomen toen ik een flat met lift had, nu met een eensgezinswoning is het natuurlijk nog beter.
Jouw tijd komt ook vast nog marietje
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:55:16 #142
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46177593
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
Nou dat blijkt toch best lastig, eerlijk gezegd.
Maar goed, we hebben de 18e een verjaardag, Joey word dat negen (pfff wat gaat dat hard) en dan gooi ik het wel even neer bij familie en vrienden, wie weet.

Ik wilde ook altijd graag een hond, maar ik heb er ook pas één genomen toen ik een flat met lift had, nu met een eensgezinswoning is het natuurlijk nog beter.
Jouw tijd komt ook vast nog marietje
ik hoop het!
Hoop ook voor je dat je een logeeradres voor het vogeltje vindt Ik ga afsluiten want ik krijg straks visite en moet hier nog een beetje opruimen. Ik zeg dus dag
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 17:57:32 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46177671
Dag marietje, fijne avond
pi_46185428
hebben jullie een tip hoe ik ambetante duiven van m'n dak kan weghouden?

ik heb geen zin om elke keer met m'n dakraam te zwiepen EN daarvoor op te staan

er hangen al plankjes met nageltjes en toch zitten ze nog steeds op het dak

gelukkig zitten ze niet meer op m'n raam te schijten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 22:57:31 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46188423
hang iets wat ritselt buiten (touwtjes met zilverfolie of iets dergelijks

maar eh.... wat doen ambetante duiven?

en nog wat : vanavond is de partytent weggewaaid en aangezien de gamma morgen natuurlijk dicht is, moeten de kips morgen in de regen lopen.
stomme ophokplicht
pi_46188628
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
hang iets wat ritselt buiten (touwtjes met zilverfolie of iets dergelijks

maar eh.... wat doen ambetante duiven?

en nog wat : vanavond is de partytent weggewaaid en aangezien de gamma morgen natuurlijk dicht is, moeten de kips morgen in de regen lopen.
stomme ophokplicht
die lopen gewoon over m'n raam ik word daar wakker van
Werewolf
pi_46206099
anyway, ik vraag me af waarom het zo stil is in de SC

heb op dit moment geen last van duiven
Werewolf
  zondag 11 februari 2007 @ 18:36:54 #148
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_46212010
Loes heeft ontdekt dat het fornuis lekker warm wordt als de oven aan staat. Je zit daar dan wel lekker warm, het is wel erg alleen.
Dus dan ga je zitten gillen, is het toch nog een beetje gezellig.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 19:27:15 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46213554
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef tonja het volgende:
Loes heeft ontdekt dat het fornuis lekker warm wordt als de oven aan staat. Je zit daar dan wel lekker warm, het is wel erg alleen.
Dus dan ga je zitten gillen, is het toch nog een beetje gezellig.
En misschien trekt het nog wat aandacht zodat je niet meer alleen bent
Elco gaat ook steeds voor de verwarming liggen de laatste weken, lekker warm.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:40:21 #150
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_46213982
De eerste 2 keer kreeg ze er inderdaad aandacht door. Zij heeft nu alleen niet door dat ik haar door heb.
Gelukkig is de keuken niet al te dichtbij de huiskamer dus het is te doen qua geluidsoverlast
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')