Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel katten onthouden, het zou me niet verbazen in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is weer een beetje aan het kwakkelen
het lijkt wel of ze niet kan eten. ze zit maar wat aan het voer te likken maar echt veel naar binnen krijgen doet ze niet.
ik vind haar opeens ook weer magerder geworden (echt vet was ze al niet, maar nu zie je gewoon dr ruggegraat door de pels heen)
vandaag maar weer begonnen met eten in dr bek stoppen en weer extra water toedienen, want met dr poep kan je ruiten ingooien, zo hard.
ik heb geprobeerd om olie van sardientjes in olie te geven, maar madame houdt niet van vis, maar een paar klontjes roomboter werden wel in dank aanvaard
nu ligt ze weer tevreden in mijn nieuwe jas te slapen.
toch vreemd dat ze niet meer van vis houdt. ze was er vroeger dol op, maar de laatste keer dat ze het at is ze er heel erg misselijk van geworden. zou ze zoiets kunnen onthouden en het daarom niet meer willen eten?
Hoi Marietje,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha SenestaHoe is het met Elco z'n neus?
tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
He get, naar dat Doerakje weer een beetje kwakkelt. Ik denk dat ze zich misschien best kan herinneren dat ze een keer ziek is geworden van vis...heeft ze geen lievelingseten wat je zou kunnen proberen?
je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Marietje,
Ja, gaat beter, zo'n kuur werkt gelukkig erg snel.
Toen we bij de dierenarts waren bleek dat het bijna precies een jaar terug was dat hij een kuur nodig had, in maart om precies te zijn.
Ik heb eens terug zitten denken, en volgens mij is het begonnen in de periode dat we onze vogel genomen hebben.
Ik ben al aan het kijken of ik de vogel straks niet een poosje uit logeren kan doen om de proef op de som te nemen.
jammer dat ze geen vis meer wil. Ik hoop dat ze snel weer wat meer trek krijgt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tartaar, maar dat mag ze eigenlijk ook niet hebben vanwege de nieren.
en kitekat met kip. dat heeft ze nu in dr voerbak liggen.
maar ze ligt nu best op dr gemak hoor. ze was eerst nog nijdig op me vanwege het kitekat-proppen, maar daarna zat ze alweer op schoot te spinnen.
ach, we proppen gewoon door. strakkies gaan er weer wat brokjes al dan niet onder dwang naar binnen.
moet wel, want zoals ze er nu bijloopt, gaat ze bij de eerste de beste windvlaag om
Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je heb zo'n schattig klein papagaaitje toch? Zou wel jammer zijn als ie daar allergisch voor is![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor elco trouwens.
(istie vernoemd naar elco brinkman, die minister met de laserogen van vroeger? )
Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zou echt enorm balen zijn, ik heb een agapronis die ik zelf nog gevoerd heb en hij is hartstikke tam, en ook echt een vriendje.
Aan de andere kant is het ook geen doen om elco steeds met een ontstoken neus te laten lopen.
Het lijkt wel steeds als de vogel in de rui is erger te worden.
Maar voor hetzelfde geld zijn het seizoensplanten buiten waar hij met zijn neus in zit.
Elco snuffelt namelijk zelden normaal, die steekt letterlijk overal zijn neus in als hij de kans krijgt.
Vandaar ook zijn ruzie's steeds met de katten in de buurt, hij snuffelt ze gewoon omver![]()
Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hij snuffelt ze gewoon omver, ik moest lachenStomme katten die dat niet op waarde weten in te schatten
![]()
Maar ik hoop voor jou dat het niet het vogeltje is maar idd de planten buiten ofzo![]()
Wel zielig maar ook heel schattigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is ook soms best zielig, die sul blijft enthousiast als hij een kat tegen komt, en de katten in de buurt kennen hem al en rennen dus ook niet voor hem weg.
Maar hoe vaak hij al niet met al zijn goede bedoelingen met een bloedneus naar huis is afgedropen...
Ik wil eerst even proberen de vogel even ergens onder te brengen, en dan maar even kijken wat zijn neus doet.
ik hoop het!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
Nou dat blijkt toch best lastig, eerlijk gezegd.
Maar goed, we hebben de 18e een verjaardag, Joey word dat negen (pfff wat gaat dat hard) en dan gooi ik het wel even neer bij familie en vrienden, wie weet.
Ik wilde ook altijd graag een hond, maar ik heb er ook pas één genomen toen ik een flat met lift had, nu met een eensgezinswoning is het natuurlijk nog beter.
Jouw tijd komt ook vast nog marietje![]()
die lopen gewoon over m'n raamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
hang iets wat ritselt buiten (touwtjes met zilverfolie of iets dergelijks
maar eh.... wat doen ambetante duiven?
en nog wat : vanavond is de partytent weggewaaiden aangezien de gamma morgen natuurlijk dicht is, moeten de kips morgen in de regen lopen.
stomme ophokplicht
En misschien trekt het nog wat aandacht zodat je niet meer alleen bentquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef tonja het volgende:
Loes heeft ontdekt dat het fornuis lekker warm wordt als de oven aan staat. Je zit daar dan wel lekker warm, het is wel erg alleen.
Dus dan ga je zitten gillen, is het toch nog een beetje gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |