Ook al buiten met 'm geweest? Doet niet bangerig ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:13 schreef rena het volgende:
Doerak![]()
Katten zijn lui he
![]()
Met Bommel gaat het nu wel weer goed, hij is gewoon lief en braaf als altijd, hij heeft alleen een flinke wond op zijn keel (het beest greep hem bij de keel) en op zijn kont.
jeetje, ben je bij de dierenarts geweest? moet hij prikjes tegen enge dingen ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:13 schreef rena het volgende:
Doerak![]()
Katten zijn lui he
![]()
Met Bommel gaat het nu wel weer goed, hij is gewoon lief en braaf als altijd, hij heeft alleen een flinke wond op zijn keel (het beest greep hem bij de keel) en op zijn kont.
wat zij zegt dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef tonja het volgende:
Goed in de gaten houden die wonden hoor. Beetwonden zijn heel vervelend omdat het van die diepe afgesloten wonden zijn. Onderin kan het gaan ontsteken omdat het vuil er niet uit kan zweren.
Even naar de DA lijkt me ook een goed plan. Wellicht kan je de kosten op de eigenaren van de aanvallers verhalen.
wie of wat is linkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:59 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het nu met Bommel, Rena?
Ik was net even een rondje tuin gegaan maar mijn plantjes hebben toch ook best een tikje gehad van de storm.
Was ook blij dat we link van tevoren al binnen hebben gehaald.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |