Wat goed dat het goed gaat met Bas, is toch wel een geruststelling lijkt mequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodmaar nee
af en toe krijg ik nog wel een sleb, en wie wil er nou een paardepoep-sleb
sleb = een slebber ....
Nieuws van het thuisfront, Bas is volop aan het spelenhij daagt iedereen uit voor een potje gek doen
![]()
Het gaat dus steeds beter!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed dat het goed gaat met Bas, is toch wel een geruststelling lijkt me![]()
Hihi, die doerakquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
dat is niet zo heel raar hoor miss_d
heel vroeger, toen doerak nog jong en mooi was en al jullie andere katten nog in hun vaders verrekijker zaten, had kitekat blikken voer met groente erin.
heel stom gezicht om een blik open te maken en dan stukjes peen en doperwtjes tussen de hapklare brokken te zien zitten.
kan iemand zich dat nog herinneren?
t zal geen succes geweest zijn, want ze hebben het al jaren niet meer.
doerak vond het trouwens helemaal niks
die had liever andijvie
gatverdammequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een poep-sleb lijkt me best goed voor de onzuivere huid![]()
Zat je weer aan je ontbijtquote:
Ah wat liefquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gisteren gestrand bij mijn moedertje en zus in Vianen
We aten zuurkool omdat golfer dat niet lust
Blij dat ik niet eerst naar het station ben gegaan, met behulp van een stukkie sneltram en een lieve collega die me verder bracht met de auto
Kreeg vanochtend hier op het werk een mail van golfer, dat ie me miste snachts, en xena ook![]()
Ik ging eigenlijk bij mijn vriend eten, maar toen at ik toch maar thuis en aten we boerenkool, omdat mijn vriend dat niet lustquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gisteren gestrand bij mijn moedertje en zus in Vianen
We aten zuurkool omdat golfer dat niet lust
Blij dat ik niet eerst naar het station ben gegaan, met behulp van een stukkie sneltram en een lieve collega die me verder bracht met de auto
Kreeg vanochtend hier op het werk een mail van golfer, dat ie me miste snachts, en xena ook![]()
ja t was een heel meewerkende boomquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou dat scheelt dan weer toch? Gelukkig is ie niet op jullie nieuwe huis gevallen!!
sympathieke boom jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja t was een heel meewerkende boom
hij is keurig langs het huis gevallen.
niemand heeft er last van.
en wij al helemaal niet meer straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |