Inderdaad, het is hier vandaag ook heerlijk weer vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef Uhmmie het volgende:
mja gewoon de schutting afzetten maar waarschijnlijk
stille hoop dat als ik enkel een schutting neerzet dat de poezen er ook gewoon binnen blijven
maarja.. 1 goeie klauteraar.. en die KAN er op zich wel over denk ik
al vind ik het de moeite van het proberen waard op zich
voordeel van afzetten is dat andere katten er ook neit in kunnen
en dan ergens nog gaan bedenken wat we met de tuin willen
wat dat betreft is het niet handig getimed
eerst het hus.. dan de tuin
maar het is NU tijd om wat in je tuin te doen.. niet over 3 maanden
doerakjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef lady-wrb het volgende:heeeeeeej uhmmie
lekker buren krijg jij
wij gaan ook verhuizen. in onze toekomstige tuin ligt een complete speedboot.
gelukkig gaat die wel weg. al hebben we er weinig last van, want hij ligt niet op het terras.
en doerak doet jullie allemaal de groetenhet gaat weer wat beter met haar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
Nonneke!!
Wij waren een midweekje naar een landal park en daar gaven ze een roofvogel show.
Mijn kids:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je dat nerveuze mondje van Joeyquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
reageerde net in OUD
Gaaf hoor ! Errug stoer van ze !!
![]()
En Samara houdt 'm nog wel stoerder vast ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:52 schreef senesta het volgende:
Hi hi, ik postte ze ook in OUD en ik zie net Nonneke daar reageren![]()
Leuk he IJsmeis?
Ik was al verbaast dat ze allebei durfden, Samara is bang voor Yoshi![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je dat nerveuze mondje van Joey![]()
Samara vond het allemaal prima![]()
Maar wat een prachtige vogels waren er bij die show, na deze foto's stopte mijn camera ermee, gelukkig niet eerder maar ik ga zeker bij een volgende gelegenheid nog eens heen om mooie foto's te maken.
Samara vind dwergpapagaaien ook eng, steeds als Yoshi hier herrie maakt dan komt ze naast me staan en zegt: "Mamaaah! Yoshi is boos op mij!!", ze is er niet vanaf te brengenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
stoer hoor senestaje hebt dappere kids!
dat hoef ik met luca niet te proberen, die vindt die minipapegaaitjes die op je komen zitten in de avi-fauna al eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |