quote:nonneke zei:
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolalleen vrees ik dan wel dat je een schoonmaakster moet nemen voor de rondvliegende stukjes poep
![]()
![]()
leuk baby's ! gefeliciteerd ! moet je nog lang wachten ?
quote:beaker zei:
Baby word verwacht rond 13 juni
Bas had zich op het strand alweer staan volvreten met paardepoep vies![]()
![]()
![]()
game on!quote:ik zei:ieuw, ik zit net aan mijn ontbijt ja
![]()
Goedemorgen allemaal,quote:Op maandag 15 januari 2007 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand van de mods even die banner boven de OP frutselen?
da kanniknie
quote:Op maandag 15 januari 2007 08:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ik heb de banner geplaatst hoor![]()
Marietje, hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
GoeiemorgenJe was er weer vroeg bij lady wrb!
Haha, bij ons rennen dan meestal de katten wegquote:Op maandag 15 januari 2007 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
alleen toen ik mijn fototoestel ging pakken, ging luca weg
dus helaas geen plaatje van hetgeheel.
dat is gewoon een varian vant: verboden vruchten smaken beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
Mijn kat is raar. Op onze banken liggen 2 verschillende kussens. Één waar de katten niet op mogen liggen en één waar de katten wel op mogen liggen.
Tommy moet altijd per se op kussen categorie één liggen. En als je dan op hem afloopt, loopt ie vanzelf al meteen naar het andere kussen, dus hij weet dat ie het niet mag. En toch, elke keer, zodra ik binnenkom, ligt ie op de andere.
En als ie dan ook op de andere moet gaan zitten kijkt ie me toch een partij chagrijnig![]()
.
En hij heeft de andere kat aangeleerd om ook al op het kussen te gaan liggen waar ie dus niet op mag liggen. *zucht*
Ik houd het op een eigenwijs en koppig dingquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is gewoon een varian vant: verboden vruchten smaken beter
Wil je een emmertje paardenpoep? Ik heb een paard dus een onbeperkte voorraad lekkere sappige smeuiige drollen! Rozen doen het ook goed op paarden drollen!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:26 schreef Beaker het volgende:
een topic vernoemd naar bas
Bas is wel gek op een paardedrolletje, Joop overigens ook
Bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je een emmertje paardenpoep? Ik heb een paard dus een onbeperkte voorraad lekkere sappige smeuiige drollen! Rozen doen het ook goed op paarden drollen!
Een poep-sleb lijkt me best goed voor de onzuivere huidquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef Beaker het volgende:
Bedankt voor het aanbodmaar nee
af en toe krijg ik nog wel een sleb, en wie wil er nou een paardepoep-sleb
sleb = een slebber ....
Nieuws van het thuisfront, Bas is volop aan het spelenhij daagt iedereen uit voor een potje gek doen
![]()
Het gaat dus steeds beter!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |