abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59948529
Vind ik onzin
pi_59948654
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Vind ik onzin
Nou, voor mij viel hij ook wel van een voetstuk toen ik dat hoorde. En ik zou scientology niet willen sponsoren. Weet alleen niet of het me echt ervan zou weerhouden naar een concert te gaan ofzo.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59949019
Ieder zo z'n mening he.
pi_59954156
Scientology of niet, Modern Guilt is helaas weer een wat gewone Beck-plaat. En gewone Beck-platen zijn aardig, maar niet goed genoeg. Wanneer pakt die man weer eens twee draaitafels en een microfoon? Of laat ie zijn haar weer eens duivels knippen? Ontmoet Debra voor mijn part.... Pak de gitaar en doe weer een tussendoortje.... Ga op zoek naar de sexx laws.... Maar beste Beck, doe iets!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63081964
Nou nou, ik draai Modern Guilt nog elke week en het viel me zelfs op hoe fijn het luistert. Een van de betere albums dit jaar, vind ik.

Wat voor meesterwerken hebben jullie voortgebracht met de cover van The Information? Ik weet niet wat ik er mee moet, zo staat die een beetje te leeg, en mijn creativiteit is echt niet noemenswaardig. Ik wist trouwens helemaal niet dat ik de cover zelf moest maken, vond het zo ook wel leuk in eerste instantie.
pi_63083565
Ik ben nog lang niet Beck moe.
pi_63126896
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef pfaf het volgende:
Z'n muziek wordt er niet minder om, maar ik kan 'm dan niet meer serieus nemen. Laat staan dat ik nog geld aan 'm zal geven.
Wat Beck erover te zeggen had:
quote:
"What it actually is is just sort of, uh, you know, I think it's about philosophy and sort of, uh, all these kinds of, you know, ideals that are common to a lot of religions....There's nothing fantastical...just a real deep grassroots concerted effort for humanitarian causes. I don't know if you know the stuff they have. It's unbelievable the stuff they are doing. Education...they have free centres all over the place for poor kids. They have the number one drug rehabilitation programme in the entire world (called Narconon). It has a 90-something percent success rate...When you look at the actual facts and not what's conjured in people's minds that's all bullshit to me because I've actually seen stuff first hand."
Beck lijkt mij niet echt een Tom Cruise geval wat betreft Scientology, vooral de eerste paar zinnen tonen al aan dat hij er niet zo diep bij is betrokken. Ik denk meer door zijn familie.

[ Bericht 0% gewijzigd door emokid op 11-11-2008 13:08:17 ]
pi_63128574
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:40 schreef emokid het volgende:
Wat voor meesterwerken hebben jullie voortgebracht met de cover van The Information? Ik weet niet wat ik er mee moet, zo staat die een beetje te leeg, en mijn creativiteit is echt niet noemenswaardig. Ik wist trouwens helemaal niet dat ik de cover zelf moest maken, vond het zo ook wel leuk in eerste instantie.
Ik durf hem niet te beplakken, bang dat ik het verknal.
pi_63168881
Hahaha, dat heb ik ook. Ik kan er toch niets moois van maken.

Hier de nieuwe video voor Youthless
pi_63170277
Persoonlijk vind ik het nieuwe album maar matig. Staan leuke liedjes op, maar ik wordt er niet warm of koud van. Net zoals het optreden eerder dit jaar in de Melkweg. Wat was dat een domper zeg! Slechts besteedde 40 euro in tijden.
pi_63831732
Wat een waanzinnig lekker album is Sea Change zeg...Ik vond zijn wat meer hiphop achtere funky rare albums als odeley en mellow gold altijd net te "ingewikkeld" om te luisteren, maar sea change is wel een goede om in te komen..

Verder is hij instrumentaal echt een held. Ik ga dit topic in de gaten houden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_70503835
quote:
It's a novel idea, but certainly not a new one-- Dutch label Konkurrent's In the Fishtank series has for some time been marrying artists and giving them only 48 hours to record an album and see what sticks. Beck's less-creatively titled Record Club project works similarly, allowing Mr. Hansen and co. (in this installment, Nigel Godrich and, uh, Giovanni Ribisi) only 24 hours, a mere Earth day, to choose an album to be "reinterpreted and used as a framework" and then cut the thing. This time it's The Velvet Underground & Nico, and the first taste is opener "Sunday Morning".

The initial choice for an album seems a bit uninspired (also, if you hit the 22-hour mark and you haven't even started work on "European Son", does it end up sounding like shit?), but "Sunday Morning" is surprisingly engaging. Beck seems to be scratching at that old Sea Change itch, employing a somberness that his original music hasn't seen in a while. "Sunday Morning"'s lovely little rainy-day waltz is now filled with soft tambourines, beatific xylophone twinkles, and Beck channeling Reed in a respectfully honest way. So for now, I'll can my naysaying and just wait for my man.
Ik vind Sunday Morning heel goed gelukt, I'm Waiting for the Man is helaas wat minder geslaagd. Toch een interessant project.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:46:34 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75018745
En nu is ze dood. Pia althans.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75019289
Inderdaad.
pi_75019399
Hij heeft wel t nieuwe album van Charlotte Gainsbourg geproduceerd.
Eerste single en duet is Heaven Can Wait:

pi_75035241
valt me op dat Lost Cause nog weinig tot niet genoemd is, vind dat persoonlijk toch zijn beste nummer.

Heerlijk dramatisch deuntje, en als je der goed voor gaat zit dringt de stem ook erg diep door
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_75303613
Hmm wilde toch dit topic even schoppen hoor. Lost Cause is inderdaad een schitterend nummer.

Maar, ik denk dat ik veel meer muziek aankan, maar wat begin ik Odelay steeds beter te vinden. Sowieso zijn (hoe noem je het uberhaupt, gewoon niet te classificeren) funky stijl vind ik steeds indruwekkender worden
En het aparte is, juist zijn acoustische albums begin ik wat minder te vinden. Sea Change heeft een paar fantastische nummers maar ik vind het allemaal een beetje veel van hetzelfde..Heb het album nog nooit in zijn geheel achter elkaar kunnen luisteren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 6 december 2009 @ 02:00:21 #118
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75329848
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 00:02 schreef Summoner het volgende:

De albums voor Mellow Gold, A Western Harvest Field by Moonlight, Odelay ( ) Midnight Vultures, Guero.

Beck is een fucking heilige met zijn machtig goeie en zeer infentieve en revolutionaire experimenten.

Sea Change is tot op heden zijn meest persoonlijke en emotionele album.

Dat blijft het mooiste nummer (ja, ik heb hem dus gedownload. Kan nergens een Japan importje bemachtigen )
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_76401635
Waarom is Beck's topic zo slecht bezocht? Moet ie eerst weer even een nieuw album uitbrengen ofzo?
pi_76401993
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Norrage het volgende:
Waarom is Beck's topic zo slecht bezocht? Moet ie eerst weer even een nieuw album uitbrengen ofzo?
waarschijnlijk, al word zijn duet met Charlotte Gainsbourg hier ook niet gepromoot
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_117712598
Even een schop.

Heb nooit iets gehad met Beck, maar zette vandaag toch maar eens Sea Change aan, en wát een plaat is dat, zeg! Veel meer mijn straatje dan het veelgeprezen Odelay.

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

[ Bericht 24% gewijzigd door Maxerazzi op 07-10-2012 23:10:26 ]
pi_117715016
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Even een schop.

Heb nooit iets gehad met Beck, maar zette vandaag toch maar eens Sea Change aan, en wát een plaat is dat, zeg! Veel meer mijn straatje dan het veelgeprezen Odelay.
Jeetje wat een bump, en wat een gebrek aan liefde :o

En tsja, dan moet je nog heel wat leren kennen van Beck, want een groot deel van zijn albums zijn volstrekt anders dan Odelay. Sea Change, Mutations, Modern Guilt...zijn allemaal heel wat meer folky toegankelijke albums :)
pi_117715687
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jeetje wat een bump, en wat een gebrek aan liefde :o

En tsja, dan moet je nog heel wat leren kennen van Beck, want een groot deel van zijn albums zijn volstrekt anders dan Odelay. Sea Change, Mutations, Modern Guilt...zijn allemaal heel wat meer folky toegankelijke albums :)
Gebrek aan liefde? Zou niet weten waar je het over hebt. :P

Ik zit nu Mutations te luisteren, en die klinkt inderdaad ook heel erg goed! ^O^
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:50:34 #124
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_117717207
Ik ga Odelay maar eens opzetten _O_
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_117739480
Gooi ik Midnite Vultures in de stereo. ;)

En Maxerazzi binnenkort ook denk ik!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')