quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:ik ga geen 25 foto's kijken hoor
![]()
Ik kijk alleen de eerste 10 (in tegenstelling tot Xila en Freud maak ik die keuze wel voor je
![]()
), en van die eerste 10 vind ik dat het leuke registraties zijn, typische foto's waar een beginneling trots op zou zijn en kan me helemaal voorstellen dat je moeite hebt gehad om het uit te zoeken. Lekkere knallend blauwe lucht enzo.
Oja, je vlaggestok staat scheef.
Zal ik de tweede tien dan voor mijn rekening nemen? Algemeen: Het zijn goed gelukte vakantie-foto's, fotografisch geen toppers, maar je hoeft je zeker niet te schamen als je je vakantie-album laat zien.
11) Leuke sfeerimpressie, maar ik mis een beetje een echt onderwerp in de foto. En je horizon zou imho horizontaal mogen lopen.
12) Aardige plaat, had iets lager gemikt, de zee is hier boeiender dan de lucht. en je horizon zou imho horizontaal mogen lopen.
13) Leuk. Ik heb m zelfs aangeklikt en dat doe ik niet vaak. Tegenlicht maakt me sterk, zonder dat de voorkant te donker wordt. Goed belicht dus. Compo had iets minder centraal gemogen.
14) Tja, een meeuw, en zo midden in een verder leeg plaatje. Pak m dan in ieder geval beeldvullend (en dan nog, niet enorm boeiend eerlijk gezegd). horizon zou imho horizontaal mogen lopen.
15) Mist ook een beetje een onderwerp, maar ik vind m wel informatief. Geeft wel een aardig beeld van hoe het daar is, denk ik.
jaja, ik ben ook wel eens ergens niet geweest ![]()
16) Toeristensnapshot en nog een magere ook. In je vakantie-album, niet op een foto-forum. Sorry, kan er echt niet meer van maken.
17) zie 16
18) zie 14), zij het dat ik hier de reling weglopend in de reflectie van de zee een leuk effect vind geven. Ik denk eerlijk gezegd dat ik m zonder meeuw mooier gevonden zou hebben. horizon zou imho horizontaal mogen lopen.
19) Uhm ja, weer een meeuw. Zonder poten. En met een rommelige achtergrond. Je mag echt wat selectiver worden hoor.
20) Wederom een prima sfeerbeeld, compo is ook netjes, trekt mijn ogen logischerwijs daarheen waar wat te zien is, en je horizon is netjes horizontaal. Foto zou hooguit wat meer ingezoomd mogen worden.
Wie doet de laatste 5?
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd