quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef TranceAction het volgende:Kerel, ik heb inderdaad mijn nieuwe OV-pas binnen. Grappig he, ik moest ook wel lachen toen ik hem zag ja
![]()
En daaruit concludeer jij dat ik geen auto heb
![]()
Ik zal dat even uitleggen, want dan is dat ook misverstand uit de wereld. Ik heb een appartement in hartje Amsterdam. Je weet wel in het centrum, waar een uurtje parkeren al meer kost dan wat jij per dag te besteden hebt. Als ik wel eens naar de PC Hooftstraat ga om kleren te kopen pak ik liever de metro. Je weet wel die winkelstraat waar een schoenveter al meer kost dan jouw hele outfit.
Dude, geloofwaardig hoor, winkelen in de PC hooftstraat, maar geen geld hebben voor een woordenboek...
Wel verrassend dat je schoenen met veters hebt trouwens, had het niet verwacht bij zo'n overduidelijke klittebandjosti
![]()
.
quote:
Volgens mij heb je een paar shotjes heroïne te veel genomen. Dat verklaart ook die ingevallen rotsmoel van jou. Kenker man, je ziet eruit alsof je in een terminale fase van aids zit
![]()
Ooooooooooh ja, zó was dat hele stalkingsavontuur van je begonnen
![]()
.
Je zat commentaar op mijn foto's te posten en zou na tig ontwijkende antwoordjes dan eindelijk een foto posten... En toen vertoonde je je plotseling maanden niet meer op het forum...
![]()
.
Maar hé, hoe verrassend, vervolgens stond er een kloon op die hetzelfde stompzinnige postniveau benaderde en nog verrassender, die had exact hetzelfde commentaar op m'n foto's
![]()
.
Wederom deed je er alles aan om zelf maar geen foto te hoeven posten, maar uiteindelijk was je dusdanig vastgeluld dat je wel móest en guess what... Ook die kloon verdween van het forum
![]()
.
Nah kijk, ik snap best dat je lelijk bent, maar zó lelijk dat je je liever niet meer op het forum vertoont dan gewoon een foto te plaatsen? Dude, ben je met je hoofd in de grasmaaier gevallen ofzo?
Nou hup, laten we die ontwijkende antwoorden van je deze keer gewoon overslaan en post óf een foto of maak gewoon weer een nieuwe kloon aan
![]()
.
quote:
Volgens mij liep je de hele dag met een kladpapier in je klauwen om aantekeningen te maken ofnie? Zo vanne...kenker dat is een goeie opmerking daarmee ga ik indruk maken op Fok.
Och, sommige mensen hebben ook nog zoiets als hersencapaciteit waardoor ze in staat zijn dingen te onthouden... True true, bij mij is dat behoorlijk ontwikkeld, maar dat jij niet verder komt dan de data waarop je je weer bij het CWI of de reclasseringsambtenaar moet melden valt mij natuurlijk niet te verwijten...
quote:
Aan de andere kant is dit ook wel logisch wat je doet, want zoals ik al eerder vermeldde: internet is je leven, Hier kun je de grote man uithangen en krijg je respect. Volgens mij ben je ook zo'n knakker die op Second Life Zit
![]()
Met je rastakop versier je al die virtuele chickies ofnie
![]()
En je vraagt ook ergens aan mij om mijn foto te plaatsen? Ik ga dat maar niet doen. Kijk dat is het verschil tussen jou en mij: jij bewijst je op internet en ik bewijs me in real life.
Wacht ff hoor... Jij valt, als geheel anonieme internetter iemand aan op zijn uiterlijk en dan noem je jezelf de real life held
![]()
.
Ik heb echt al helemaal een beeld van je, typisch zo'n gebocheld studentje met trekvlekken op zijn enige paarse broekje dat snachts anoniem mensen gaat opbellen, er van de zenuwen nog net "poephoofd" uit weet te persen en vervolgens giechelend ophangt...
En ondertussen maar denken "Hihihihi, wat zullen ze allemaal bang voor me zijn!"
Jij anonieme superheld jij
![]()
.