quote:
Op dinsdag 16 januari 2007  21:32 schreef kastanova het volgende:[..]
Dude, ik lees net dat je je nieuwe OV-pas binnen hebt gekregen 
![]()
.
Hoe kun jij als stinkend, brallend, anaal ontgroend sweaterdragend ROC-zwakstroom-studentenpaupertje met notabene niet eens een eigen auto nu in godsnaam over maatschappelijk aanzien gaan lullen man, zelfs de zwervers spugen op jouw "soort" 
![]()
.

Kerel, ik heb inderdaad mijn nieuwe OV-pas binnen. Grappig he, ik moest ook wel lachen toen ik hem zag ja  
![]()
 En daaruit concludeer jij dat ik geen auto heb  
![]()
 Ik zal dat even uitleggen, want dan is dat ook misverstand uit de wereld. Ik heb een appartement in hartje Amsterdam. Je weet wel in het centrum, waar een uurtje parkeren al meer kost dan wat jij per dag te besteden hebt. Als ik wel eens naar de PC Hooftstraat ga om kleren te kopen pak ik liever de metro. Je weet wel die winkelstraat waar een schoenveter al meer kost dan jouw hele outfit. 
Stnkend, brallend, anaal ontgroend, sweaterdragend ROC-zwakstroom-studentenpaupertje? Hahahahahahahha haHahaha 
![]()
  Heb je die helemaal zelf verzonnen of heb je daarvoor een uur op internet moeten zoeken. Volgens mij heb je een paar shotjes heroïne te veel genomen. Dat verklaart ook die ingevallen rotsmoel van jou. Kenker man, je ziet eruit alsof je in een terminale fase van aids zit  
![]()
 Kijk nou eens naar jezelf. Wat voor Fokking loser moet je zijn om je op te geven voor de Gouden Kooi. Wat voor kutleven moet je dan hebben? Ja een leven zoals jij dat is duidelijk, maar hoe ziet die eruit? En daar dan ook nog een gedetailleerd verslag van doen op Fok  
![]()
  Volgens mij liep je de hele dag met een kladpapier in je klauwen om aantekeningen te maken ofnie? Zo vanne...kenker dat is een goeie opmerking daarmee ga ik indruk maken op Fok. 
Aan de andere kant is dit ook wel logisch wat je doet, want zoals ik al eerder vermeldde: internet is je leven, Hier kun je de grote man uithangen en krijg je respect. Volgens mij ben je ook zo'n knakker die op Second Life Zit  
![]()
  Met je rastakop versier je al die virtuele chickies ofnie  
![]()
  En je vraagt ook ergens aan mij om mijn foto te plaatsen? Ik ga dat maar niet doen. Kijk dat is het verschil tussen jou en mij: jij bewijst je op internet en ik bewijs me in real life.
Nog een ding Kwasto-noway-vic: als je nog 1 keer vergeet mijn container ook van buiten schoon te maken moet ik echt je baas hierover informeren. Kijk, sociale werkplaatsen enzo vind ik wel goed hoor maar mijn container moet echt blinken. Bling Bling je weet tog.

Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger