abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_45357217
nog zeker een week,
pi_45357252
sorry, veeeeeeeel te vroeg
  zondag 14 januari 2007 @ 21:40:18 #3
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45357367
* mrSPLIFFY pushes the pauze button
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45357425
zucht
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:14:37 #5
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45357473
ik zeg niets..
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45357622
Natasia vertrekt nooit!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  zondag 14 januari 2007 @ 22:35:27 #7
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45357990
Natasia zegt: 'ik ben er zeker nog een week'
Sarah L zegt: 'ik heb liever dat je nu gaat'

'Achter' kan morgen een lange lange lijst met boodschappen en wensen verwachten van Natasia. Ik zie haar er voor aan om alvast haar eigen verjaardagskadootje te bestellen en misschien vervroegd ze haar verjaardagsfeestje met een maand Misschien dat de tietendokter meteen langs moet komen, de buikwandcorrectie-dokter zal ook op moeten komen draven. Ze denkt nog een maand of vijf nodig te hebben ... ik denk dat ze er als laatste uitgesleept moet worden.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 22:39:08 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_45358112
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wat was de essentie?
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45358141
Ik snap dat stemafspraken niet mogen, maar in dit geval ben ik er totaaaal niet rouwig om...
  zondag 14 januari 2007 @ 22:41:27 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45358190
Nou mooi toch, dan gaat ze er dus over 2 weekjes uit. Of is t dan óók niet goed? .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 22:43:10 #11
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_45358256
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Nou mooi toch, dan gaat ze er dus over 2 weekjes uit. Of is t dan óók niet goed? .
niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 14 januari 2007 @ 22:43:30 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45358267
Halleluja voor de stemafspraak, dan is ze er over 10 dagen uit en ik denk dat ze het zelf eigenlijk niet wil, dus theoretisch heeft ze wel recht op die 10K.

Ik hoop echt dat de jongens dat gaan doen en er niet meer met haar over praten omdat dat niet mag dus niet kan zeggen dat ze het niet wil dat ze haar wegstemmen.
pi_45358270
ze zal er echt alles aan doen om te blijven/rekken

natas zei als ik nu ga heb ik maanden shit over me heen (als wilgo weg gaat en ze moet eruit) dus kan net zo goed blijven, brian vroeg haar toen hoe lang ze wil blijven en ze zei 4/5 maanden.

dat is langer als ze er nu inzit, ik snap werkelijk niet dat ze daar uberhaupt aan kan denken

daarna werd er cryptisch gesproken over de stemafspraak, brian zei ik weet het, bart zei ik weet van niks, natas zei: als je toch van niks weet zet dan de muziek maar hoger

(even kort waar het om ging, weet de precieze woorden niet meer)
pi_45358344
als DGK het nu fair wil spelen moeten ze het verbieden dat er de 28ste op natas word gestemd

Dan kan je laten zien wie ze werkelijk is, of ze er zelf uitgaat, of de relatie stuk laat lopen, en dat de villa boven alles gaat.

Dan moet ze de beslissing zelf nemen en kan die niet voor haar genomen worden, dan weten we of haar worden waarheid zijn

"Ik ga 100% voor de kinderen en wilgo"
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 22:46:30 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_45358362
was terughakend op een afspraak gemaakt met bart en brian net na wilgo's vertrek (bart schreef het op in een sudoku boekje, waarna ze er in semi geheimtaal - die dus voor iedereen te begrijpen valt - over spraken)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 14 januari 2007 @ 22:46:42 #16
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45358369
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Danny het volgende:

[..]

niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?
Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45358387
Ik zou het wel mooi vinden als de stemafspraak nog iets meer verduidelijkt wordt, en op dat moment syl en huub aangeven dat ze niet meewerken aan stemafspraken, omdat dit niet mag..... Dan wordt niet alleen nataaasia voor lul gezet maar ook alle andere bewoners ..... maar misschien is dit wishful thinking
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 22:48:08 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_45358411
de redactie moet haar gewoon na de stemming als ze weg moet om de oren slaan met de beelden en melden dat ze de centen op haar buik kan schrijven...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45358414
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:46 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
  zondag 14 januari 2007 @ 22:48:31 #20
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45358431
En Brian is weer bij zijn gebruikelijke onderwerp: NENA!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:48:48 #21
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45358445
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
Dat heb je volgens mij mis.
Als ze toestaan dat de rest Natasia eruit stemmen, mag er geen nieuwe bewoner inkomen.
Er zijn niet voor niets nog steeds screenings....

Tjsa...of ze moeten van die regel afwijken, maar daar zou ik als ik de rest was niet mee instemmen.
Aan de andere kant zijn er GEEN regels, dus.....mischien heb je wel gelijk.....
pi_45358469
Ik heb iets gemist. ff serieus heeft ze nu nog geen 24 uur aangevraagd. Dus dat betekent dat we ieder geval nog 2 weken naar die stem moeten luisteren ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:49:36 #23
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45358477
Huub heeft volgens Brian een rotkop.......Look Who's Talking.....
pi_45358505
ze heeft idd nog geen 24 uur aangevraagd, ze heeft aangegeven alles te laten bezinken en zeker nog een week te blijven. (motivatie, voordat alles rond is zijn we toch een week verder, met aanvragen, gesprek met psyg etc)
  zondag 14 januari 2007 @ 22:51:05 #25
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45358521
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
Ik snap wel dat de redactie wil dat ze blijft, daarom krijgt ze een voorkeursbehandeling. Het gaat mij meer om de kijkers, die willen toch niet naar zon geflipt wijf blijven kijken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')