maar dat geld zal wel op haar rekening binnenkomen en niet op die van haar zus. en wilgo had haar pasjes ofzo toch? dus haar zussen konden daar niet bij.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een uitkering is stukke lager dan 1500,-. en van die uitkering moet er normaal dan ook nog een gezin van eten en kleden.
Dus 1500,- minus vaste lasten = ook nog overhouden.
En ik mag aannemen dat zij wel degenlijk iemand geld geeft voor onderhoud van haar kids, alleen al een ritje groningen kost al geld.
Het enige wat ik kan bedenken is dat mevrouw bij het begin gewoon haar uitkering mee heeft berekend.
Iets wat door een oplettende ambtenaar meteen per direct stop werd gezet.
En ja, dat is vette pech......rond de 900 euries per maand extra weg.![]()
Was dat bij Brian en bart dan ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij tellen ze terug naar 24 uur........
Nee! Het is echt gewoon voor een paar shots voor de tv uitzending. Die klok hebben ze niet kunnen filmen door de streamlock en het gebrek aan de tijd toen.quote:
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon doorfilmen tijdens een S-lock, dat laatste is namelijk alleen van invloed op de streams (heb ik bij BB ook vaak genoeg gezien)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee! Het is echt gewoon voor een paar shots voor de tv uitzending. Die klok hebben ze niet kunnen filmen door de streamlock en het gebrek aan de tijd toen.
maar dan moeten ze wel terugtellen vanaf 1:30:00 en niet 1:00:00quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Zal wel opname voor de uitzending zijn.
krijgen we toch beelden van het bezoek van Wilgo![]()
Ja zal weinig gebeuren nu.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:59 schreef Gigageil het volgende:
Saai Saai Saai, dat poker......ga maar een filmpie kijken of zo.....
nee hoor, er is tegengesproken dat het op de site van Talpa gestaan zou hebben. De bewering an sich is volgens mij nooit tegengesproken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en toen meteen door DGK-redactie tegengesproken!
Ja maar dan moet je wel een klok laten meelopen he... en dat is gezien het feit dat het anderhalf uur duurde niet gebeurdquote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon doorfilmen tijdens een S-lock, dat laatste is namelijk alleen van invloed op de streams (heb ik bij BB ook vaak genoeg gezien)
en gezien het feit dat ze hier de klok op 1 uur hebben gezet gaan ze het publiek ook niet eerlijk zeggen dat het anderhalf uur duurde, maar worden we gewoon keihard in de maling genomen door DGK_redactie.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een klok laten meelopen he... en dat is gezien het feit dat het anderhalf uur duurde niet gebeurd
ik was net aan het denken dat Huub zo ontzettend geinteresseerd blijft, ondanks de grote hoeveelheid foto's.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:01 schreef Ebinas het volgende:
en Huub maar denken, " Men ...hoeveel foto's passen erop een cd-rom pfff"
Daar stoor ik me ook al tijden vreselijk aan. Hij vreet echt enorm ranzigquote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
Kan die NL eens ophouden met dat gore eten van hem.
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat geld zal wel op haar rekening binnenkomen en niet op die van haar zus. en wilgo had haar pasjes ofzo toch? dus haar zussen konden daar niet bij.
t lijkt mij stug dat talpa dat geld op rekening van anderen stort dan van dgeen die in de villa zit of de partner van diegeen
Vooral als je een koptelefoon op heb.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook al tijden vreselijk aan. Hij vreet echt enorm ranzig
haar uitkering is een week of twee nadat ze het huis in ging stopgezet.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?
Beetje krom als ze dat geld helemaal niet nodig heeft, en bovendien niet voor haar kinderen zorgt.
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ik als belastingbetaler voor haar kindjes aan het betalen ben omdat deze mevrouw geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar kinderen omdat ze een mooi uiterlijk boven dat kiest...
Kunnen we niet een kaarten actie voor Natasia opstarten, en haar over halen het huis te verlaten?
Eens laten weten wat wij over haar vinden...
Ik vind echt dat deze vrouw tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen, want ze gaat geen leven krijgen als ze zo door blijft gaan...
Als het goed is dan heeft haar uitkeringsinstantie de uitkering stop gezet vanaf het moment dat ze in de Kooi is gestapt want vanaf dat moment kreeg ze een maandbedrag van Talpa...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?
Beetje krom als ze dat geld helemaal niet nodig heeft, en bovendien niet voor haar kinderen zorgt.
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ik als belastingbetaler voor haar kindjes aan het betalen ben omdat deze mevrouw geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar kinderen omdat ze een mooi uiterlijk boven dat kiest...
Kunnen we niet een kaarten actie voor Natasia opstarten, en haar over halen het huis te verlaten?
Eens laten weten wat wij over haar vinden...
Ik vind echt dat deze vrouw tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen, want ze gaat geen leven krijgen als ze zo door blijft gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |