Zeg meneer, ik heb dat gewoon van Mamjo, jullie eigen site.....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Veilig he de rascist uithangen op internet...
Ga jij even een dagje naar zuidoost, en roep dan dit soort dingen![]()
Of gewoon croupier wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef 2live het volgende:
ik denk dat Nena haar interesse gevonden heeft; beroepspoker gaan spelen.
HC schijnt erg leuk te betalenquote:
Kruimels en kraaltjes. Net als die kapsters die Natasia naar de mond praten om hun inkomsten veilig te stellen. De zussen zullen het voor de kruimels doen. Of omdat zij weten dat Nasty met haar slaaibek de rest er wel uit krijst en dan... helemaal perrr ongeluk het miljoen wint. En mag de winnaar niet in dat huis blijven wonen?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
daar snap ik dus ook niets van; waarom die zussen dan ook niet aan het belang vd kinderen denken. De kinderen zitten nu zelfs op een andere school, ander huis, geen moeder enz. enz.
Wat is hun belang hierbij?
Erg vreemd iddquote:Op zondag 14 januari 2007 20:50 schreef Danny het volgende:
wat zitten ze nou te kutten met die klok?
Een uitkering is stukke lager dan 1500,-. en van die uitkering moet er normaal dan ook nog een gezin van eten en kleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef gomi het volgende:
dat geld is voor de vaste lasten, dus lijkt me stug dat t naar dr zussen gaat
Er is eens gezegt dat Natasia haar inleggeld pas na vertrek zou betalen...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef Danny het volgende:
[..]
van de andere kant, stel dat DGK zegt dat ze haar 11.000 euro geven, dan hoeven ze maar 1100 euro over te maken. Als ze haar afschrift bekijkt zal ze dolgelukkig zijn
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Ah, ze zijn even wat shots aan het maken van de klok van toen Wilgo bij Natasia was. Kunnen ze wat mooie gecensureerde beelden laten zien in de tv uitzending.
Bah!
Als je vanaf je 15-e gewend bent om met nietsdoen riant te wonen en 10 mille pm te kunnen spenderen zal het nog een zware dobber worden om voor-in haar ogen- een habbekrats 5 dagen pw te moeten werken...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
HC schijnt erg leuk te betalen![]()
En Nena zal met haar looks ook nog wel leuk wat fooien binnenslepen![]()
Moet ze wel opschieten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef schizolientje het volgende:
Een nieuw ultimatum voor Natas?
en toen meteen door DGK-redactie tegengesproken!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is eens gezegt dat Natasia haar inleggeld pas na vertrek zou betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |