Nee INTEGENDEEL!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan ook weer, maar dan had ik niet net daarvoor zo'n drama lopen maken omdat hij weg ging![]()
Ik denk echt dat die ¤ 1.100,= gewoon klopt, Evilene hoefde ook minder terug te betalen (¤ 7.000,=) en het zou me niets verbazen als dat al deels weg was tegen x euro per TV-minuut.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
denk dat het over 11000 gaat nl. 10000 en 1000 rente, omdat ze het heeft geleend van Talpa
Ik hoop dat ze nul komma nul aan aanbiedingen zal krijgen maar ik ben bang dat Pauw en Witteman haar zullen laten komen omdat ze zo irritant is...laten ze het daar dan aub maar bij blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, als ze publiciteit zoekt komt er vast wel een nòg publiciteitsgeilere lul of kut, die in ruil voor 5 minutes of fame die 10.000 euro wil neertellen.
Jeroen van Inkel wilde het in een eerder stadium ook al.
Die hebben ze al een hele tijd geleden gehad, maar ik heb niet het idee dat er iemand zit om wat dan ook te leren.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand van DGK de bewoners een cursus etiquette/tafelmanieren heeft aangeboden, zouden echte millionaires ook zo asociaal aan tafel zitten eten?
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die ¤ 1.100,= gewoon klopt, Evilene hoefde ook minder terug te betalen (¤ 7.000,=) en het zou me niets verbazen als dat al deels weg was tegen x euro per TV-minuut.
Tja, die heb je natuurlijk ook in alle rangen en standenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand van DGK de bewoners een cursus etiquette/tafelmanieren heeft aangeboden, zouden echte millionaires ook zo asociaal aan tafel zitten eten?
Aha, Evilene had minder kosten aan het thuisfront, dus meer over van de vergoeding... plausibel.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.
ja, we hebben het wel over natasia he, dus dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Missy_1974 het volgende:
ze krijgen een toelage per maand dat ze erin zittenom zo toch inkomen te hebben voor huur e.d ik heb ooit eens opgevangen dat het 1500 per maand is.
als dat geld een issue is had natas er nooit in mogen gaan lijkt mij, want je weet dat je er na 2-3 maanden uit kan gaan (stel dat jaro weer ziek was geworden oid) wat had ze dan gedaan, blijven omwille het geld ?
dus dat geld gezeik is BS, bovendien zijn je kids en vriend meer waard dan 1100 of 11K
En dan wel een luxe wagen kunnen rijden????? MMM dat snap ik dan weer niet helemaalquote:Op zondag 14 januari 2007 20:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...
Je snap toch wel dat het om 11.OOO gaat, en niet om 1100 , Natasia met haar lagere school weet gewoon niet dat je dat met drie nullen schrijft ......quote:Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef Missy_1974 het volgende:
als ik brian zou zijn, en een vriend van natas, zou ik haar die 1100 geven, want tenslotte heeft brian toch 50K gewonnen in het huis, dus hij kan het makkelijk missen
edit: hetzelfde als sarah tikte
Achter de pc in de private. Kindje wilde niet meespelen omdat Nena al aan het meespelen was.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waar hangt onze Shakespeare uit eigenlijk?
Als Wilgo in haar huis is gaan wonen, en haar "inkomen" van Talpa daar ook binnenkomt dan kan het zelfs zo zijn dat de moeder van de kinderen van Wilgo een hogere alimentatie voor haar kinderen wilde hebben, en terecht want dat wordt gebaseerd op het gezinsinkomen van degene die de alimentatie moet betalen. Tevens heeft jeugdzorg zich in het begin met de situatie bemoeid, dus "problemen met instanties" kan van alles zijn. (Haar huurtoeslag ging natuurlijk ook op de helling toen hij daar introk en zij een hoger inkomen had)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...
Het bedrag staat een paar x in die brief dus ze is echt niet zo achterlijk dat ze het een paar keer fout schrijftquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je snap toch wel dat het om 11.OOO gaat, en niet om 1100 , Natasia met haar lagere school weet gewoon niet dat je dat met drie nullen schrijft ......![]()
Nooit gehoord van de Bolletjesblues ? Of ZWART-werk.....in Amsterdam rijden zoveel bijstandstrekkers in dikke auto's......quote:Op zondag 14 januari 2007 20:26 schreef Scarabee het volgende:
[..]
En dan wel een luxe wagen kunnen rijden????? MMM dat snap ik dan weer niet helemaal![]()
wel als je niet WEET hoe je het moet schrijven, dan schrijf je het altijd fout.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het bedrag staat een paar x in die brief dus ze is echt niet zo achterlijk dat ze het een paar keer fout schrijft
da's ook lastig met terugbetalen dan. Denk je terugbetaald te hebben krijg je alsnog een deurwaarder aan de deur omdat je maar 10% hebt afgelostquote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
wel als je niet WEET hoe je het moet schrijven, dan schrijf je het altijd fout.
Daar heb je een punt idd. Maar dan kan die tut er toch gewoon uit met die 10.000 euriesquote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Bolletjesblues ? Of ZWART-werk.....in Amsterdam rijden zoveel bijstandstrekkers in dikke auto's......![]()
Jawel, maar de meeste mensen gaan erop vooruit als ze lachen. Hij ziet er alleen maar duivelser uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |