Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Damn, als mijn relatie over zou gaan, dan zou je mij niet zo hysterisch blij horen zijn hoor.
Daarom denk ik ook dat ze naar huis gaat....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Damn, als mijn relatie over zou gaan, dan zou je mij niet zo hysterisch blij horen zijn hoor.
Dat dan ook weer, maar dan had ik niet net daarvoor zo'n drama lopen maken omdat hij weg gingquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...![]()
Naja, ik bedoel ook meer van als je van de partner houdt en hem of haar ook absoluut niet kwijt zou willen raken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...![]()
Jij dacht dat ik een grapje maakte toen ik het over die gedwongen opname had door de burgemeester??quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Sorry hoor, maar het gaat écht niet goed met Natasia! Is er een dokter in de zaal?
denk ik ook, lijkt me schijnvrolijkheid. die gaat zo keihard neerquote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Sorry hoor, maar het gaat écht niet goed met Natasia! Is er een dokter in de zaal?
Ja, ik kom er aan. Even kijken welke spuit ik moet hebben hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekaktquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 mille zou ik ook niet begrijpen, en geloof me ik weet hoe het is om van het minimum te leven.
Die heeft geen bord maar een plaat voor der kop.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Nee hoor! Maar ik was van mening dat daar op dit moment onvoldoende wettige redenen voor waren. Aan het welzijn van de Fokkers wil een burgemeester licht voorbij gaan!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een grapje maakte toen ik het over die gedwongen opname had door de burgemeester??
Ach, als ze publiciteit zoekt komt er vast wel een nòg publiciteitsgeilere lul of kut, die in ruil voor 5 minutes of fame die 10.000 euro wil neertellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekakt
Tuurlijk wordt het lastig, maar daar moet wel een betalingsregeling met 10 voor te regelen zijn hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekakt
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand van DGK de bewoners een cursus etiquette/tafelmanieren heeft aangeboden, zouden echte millionaires ook zo asociaal aan tafel zitten eten?
denk dat het over 11000 gaat nl. 10000 en 1000 rente, omdat ze het heeft geleend van Talpaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik las in de brief dat het over 1100 euro ging, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |