hoe bedoel je 'aan haar lot overgelaten' ?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef Black_king het volgende:
De Nicolaas optie is er dus ook niet. Dan wordt ze aan haar lot overgelaten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar nu gewoon voor t blok zetten, als t idd om de 1100 euro gaat dat ze er niet uitstapt, gewoon zeggen dat ze die 1100 kan krijgen.
kijken of t dan nog steeds alleen daarom draait
Als je er uit gaat krijg je nog voor een bepaalde periode hulp c.q. bescherming en als je met sanctie gaat zoals nicolaas krijg je niets meer.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe bedoel je 'aan haar lot overgelaten' ?
Dan trekken ze hun handen van je af.....logisch toch, als jij een programma loopt te frustrerenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe bedoel je 'aan haar lot overgelaten' ?
Alles mag nu blijkbaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef Danny het volgende:
Aangezien er niet wordt ingegrepen mag bart dus boodschapjes schrijven richting Natasia. Top hoor, redactie
Als ze de bewoners echt even willen laten voelen hoe spijkerhard en egoïstisch Natasia is dan moeten ze er vanavond een unanieme verdeling van ¤ 25.000,= ingooien.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar nu gewoon voor t blok zetten, als t idd om de 1100 euro gaat dat ze er niet uitstapt, gewoon zeggen dat ze die 1100 kan krijgen.
kijken of t dan nog steeds alleen daarom draait
Nee joh !!! ... ze heeft vrijdag nog spulletjes besteld die morgen pas binnenkomen. Carlos zou ook van die voedingen voor haar meenemen .... en héél misschien weet ze iemand nog zo gek te krijgen haar kadootjes (verjaardag in februari) alvast te bestellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Wat me op dit moment het meest irriteert is het feit dat ze weet dat haar zoon morgen naar het ziekenhuis in Groningen moet en dat ze nog rustig die 24 uur wil nemen en dan dus op z'n vroegst morgenavond pas het huis uitgaat?
Dan ga je toch gelijk en ga je met je kind mee naar t ziekenhuis???![]()
Je ziet die jongens het gewoon denken, Bart heeft het zelfs gezegd, maar zij is echt oost indisch doofquote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ze denk dat brian en bart alleen maar met haar bezig zijn, ik denk dat ze allebei denken, natas je bent dom en je moet gewoon gaan, alles is belangrijker dan de villa, maar nee mevrouw ziet het niet eens
en zelfs dan wil zenog niet gaan weddequote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze de bewoners echt even willen laten voelen hoe spijkerhard en egoïstisch Natasia is dan moeten ze er vanavond een unanieme verdeling van ¤ 25.000,= ingooien.
Dat gaat dan zonder problemen naar Natasia, omdat iedereen dan denkt dat ze dan wel gaat (dat bedrag is haar airtime van de afgelopen maanden ook wel waard) en als ik het had zou ik er nog zo hetzelfde bedrag onder verwedden dat ze dan nog niet zou gaan.
Erg he? Dat mens heeft zo'n gigantische plaat voor haar harses.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ze denk dat brian en bart alleen maar met haar bezig zijn, ik denk dat ze allebei denken, natas je bent dom en je moet gewoon gaan, alles is belangrijker dan de villa, maar nee mevrouw ziet het niet eens
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles mag nu blijkbaar.
Redactie helemaal in paniek.
Stel je voor dat je weet wel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |