Wat was de essentie?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:18 schreef Missy_1974 het volgende:
jammer dat fok down was, het gesprek tussen natas en brian was leuk om te tikken
Mijn streams zijn uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
![]()
Volgens een bericht op Mamjo ( ja, daar is inmiddels zoveel reclame voor gemaakt door Natasia, ik denk dat de Talpa site nu wel helemaal kan opdoeken. Als de hoofdrolspeelster de concurrent aanprijst? Misschien betalen ze haar dan toch wel onterecht en moet ze haar salaris bij Mamjo halen?)
![]()
Maar goed, volgens die site dus, is Wilgo omgekocht door Talpa.Alles was al geregeld en het bezoek van vandaag was louter formaliteit.
![]()
![]()
Morgen gaat haar zoontje met iemand naar het ziekenhuis. Mama had geen tijd! Of geen zin. Of had andere doelen¿
![]()
![]()
Natas was in gesprek met brian, natas zei ik ga 100% voor de kids en wilgo, maar was allerei manieren aan het oprakelen waarom het goed zou zijn dat ze zou blijven.quote:
Dat mens kan beter zelf bewaakt worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwart![]()
Nee vanaf morgenavond verwacht ik pasquote:Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef Mr_Baus het volgende:
ze mogen nu toch weer aan de drank of niet?
bedankt voor de aanvulling, brian stelde veel vragen over het eventuele vertrek en heel nog meer rake dingen gezegd, maar ze haalde echt alles uit de kast om te rekken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Was dat gesprek ook het gesprek waarin zij zei dat ze natuurlijk ook niet meteen weg kon door de 24 uur en 'alle regels enzoooww' en dat Brian zei: 'Maar 24 uur is 24 uur en dan ben je morgen weg' en dat zij allerlei excuses ging zoeken. En dat Brian zei dat het misschien wel verwarrend zou zijn voor haar kindjes....
Ik begreep uit haar woorden dat ze er toch uitgestemd kan worden. Ze zei iets, dat als hij toch dreigt weg te gaan 'jullie weten wat je moet doen' ???
Zeer zeker minimaalquote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef Missy_1974 het volgende:
maar ze blijft nog een weekminimaal natuurlijk
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |