Gelukkig, kreeg even het idee dat dat niet het geval was...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Danny het volgende:
[..]
haar uitkering is een week of twee nadat ze het huis in ging stopgezet.
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Missy_1974 het volgende:
nee na de 2e lading zijn er geen kaarten mee geweest, ik wacht ook nog op de mijne, maar misschien geven ze die niet aangezien ik erop had gezet dat NL wel een blauwe plek over had om huub over de grens te trekken
Misschien geven ze de nieuwe lading als Bart Brian en Nathanael weer in hun oude gewoonte zijn terug gekeerd...het effect is nu misschien te minimaalquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.
Ik heb geen andere bewoners bij naam genoemd
ik heb ook geen rare dingen erop gezet verder, alleen die ene p.s verder ben ik netjes op de vlakte gebleven, ik zou het jammer vinden als huub mijn kaart niet zou krijgen, maar we zien welquote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet binnen gekomen, en ik heb er niets opgezet wat niet door de beugel kan.
Ik heb geen andere bewoners bij naam genoemd
Ze had voor zover ik begrepen heb een WW of bijstandsuitkering, met haar verblijf in DGK verloor ze automatisch het recht daarop, en die uitkering is dan ook gestopt.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zeker dat Natasia een uitkering krijgt?
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwartquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had voor zover ik begrepen heb een WW of bijstandsuitkering, met haar verblijf in DGK verloor ze automatisch het recht daarop, en die uitkering is dan ook gestopt.
Volgens mij zou ze overigens wel een uitkering moeten hebben: een WAO uitkering, want dit mens is echt niet wijs en wel dusdanig dat ze in mijn ogen volledig arbeidsongeschikt is.
Ik dacht dat Huub had gezegd dat het een stuk of 100 kaartjes waren? De rest zal wel niet door de censuur zijn gekomen.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ik heb ook geen rare dingen erop gezet verder, alleen die ene p.s verder ben ik netjes op de vlakte gebleven, ik zou het jammer vinden als huub mijn kaart niet zou krijgen, maar we zien wel
jammer dat ie pas 50 kaarten heeft gehad ipv de 150-200 die verzonden zijn
geloof ik niet want dan was er vast wel aandacht aan besteedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
Het zo ook zomaar een verse lading kaartjes kunnen zijn....![]()
Als dat parttime is dan wordt een uitkering wel aangevuld (tenminste tot bijstandsniveau)quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
Ze zegt ook steeds dat ze in de bewaking werkt......mischien zwart![]()
Ze zijn al bijna 24uur offlinequote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Missy_1974 het volgende:
Misschien zou DGK even een reactie kunnen geven zodat we weten of ze nog ooit komendan hoeven we het ook niet steeds te vragen
jepquote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat parttime is dan wordt een uitkering wel aangevuld (tenminste tot bijstandsniveau)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |