Hoe meer ik hoor van Natasia hoe meer ik het idee krijg dat haar zussen dat juist uit liefde voor haar kinderen doet, want ze heeft idd enorm lieve leuke kinderen (Sylvia zat net nog aan Huub te vertellen wat een enorm lief kind Cheyenne is)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eigenaardig eigenlijk dat haar zussen en anderen om haar heen er op aandringen dat ze moet blijven waar ze zit terwijl Wilgo juist zegt dat ze subiet naar huis moet komen. Proef ik hier wat onenigheid?
sprak zij tederquote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef CartWOman het volgende:
En we zijn weer net zover als vrijdag, heeft me 3 dagen gekost dat teringwijf.![]()
Als ze het zelf maar niet wil mag het wel zeker, dus deze houding moet ze absoluut volhouden.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef bunnyma het volgende:
Natuurlijk heeft ze voor zichzelf al lang beslist dat ze blijft.
En tot haar schrik oppert Bart nu om haar eruit te stemmen. Ze schrikt zich het lamlazerus. Vliegensvlug verzint ze dat dat van "achter' niet mag.
bart zit sudoki te spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef Danny het volgende:
eh, ze mogen nu opeens weer briefjes schrijven naar elkaar?
Nog niet. Ze gaat eerst praten!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
gaat ze straks ook met de psycholoog praten? of heeft ze geen 24 uur aangevraagd?
Daar leek het al op toen ze haar (in haar omstandigheden) in september door de selectieprocedure hadden laten komen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar gewoon op de een of andere manier eruitwerken nu. t begint er voor mij een beetje te lijken op uitbuiting van een zwakzinnge als ze haar daar laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |