goh die kan niet van mij zijn , want ben al een kwartier de tr-knop aan het zoekenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Verbal het volgende:
Topic was pas ruim een uur open met deze titel...
V.
Okee. Maar dan weet je waarom ik wat druk op de zaak zettequote:
mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.quote:
Boven in het topic. Uitroeptekentje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.
Want ik kan de knop tr niet vinden![]()
tr is geschrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Boven in het topic. Uitroeptekentje.
V.
neequote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt
mag hier een slotje op? Ik word alleen maar een beetje afgezeken.
ik reageer wel inhoudelijkquote:
Je hebt het er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt
mag hier een slotje op? Ik word alleen maar een beetje afgezeken.
Hmhm.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
Janetje met de grote zondag schoonmaak bezig?
wel anoniem tochquote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
Psssssst ik heb een tr geplaatst.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
Psssssst ik heb een tr geplaatst.
anoniem is voor josti'squote:
Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
Mailadressen
Waarom dicht?
Iemand heeft voor een kut site mijn mail adress gebruikt en ik mag er niet over klagen?![]()
Ik krijg meer links ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..
Ruim hem op en als het dan weer verkeerd gaat blijft hij dicht.
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
kurt cobain dat was toch wel kwaliteit he![]()
Tja, het is maar wat je onder 'kwaliteit' verstaatquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
kurt cobain dat was toch wel kwaliteit he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |