Open maar een nieuwe, en dan wel met duidelijke omschrijving van je klacht. Dat vorige topic ging nergens over, en de reacties waren daar ook niet naar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef fraubitch het volgende:
mag mijn godvertopic nog ff open?
ik moet gewoon ff mijn ei kwijt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef Jarno het volgende:
Nofi, he.
Wil hem best schoppen, maar ben bang dat hij daar geen lang leven beschoren is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Maar wat een humorloze zoutzak ben jij zeg.
Doe eens een schopje naar ONZ. En rap wat.
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/80613
diskriminatie!!![]()
klopnegers.quote:
Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopnegers.
als ik jouw post snelkoppel dan krijg je een of ander vaag verhaal op fe fp.
Huh, haat, waar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje, van waar deze haat, zak hooi?
Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heurquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.
Dan zie je mijn crewprofiel.
Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.quote:
Neh.. hij wilde me wijzen op dat slotje maar had per ongeluk mijn modtag gequote. Hij heeft 'm net veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heur
En nee, dat is geen discriminatie...quote:
Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.![]()
Als je m'n postgeschiedenis bekijkt zul je zien dat ik immer vloeiend Nederlands spreek, dit was enkel een grol tussendoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!
Het is een wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |