Bang wordquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik ga solliciteren voor mod, zodra ik een van jullie hier weggekregen heb![]()
jewaidsquote:
Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraagquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik ga solliciteren voor mod, zodra ik een van jullie hier weggekregen heb![]()
ik ben gewend aanafwijzigingen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraag![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef Daniel.J het volgende:
De urban cultuur. (pijptopic)
Zou een aardige moderator alsjeblieft wat willen doen aan Jajong met zn kuttrollerij, het topic is goed, en mensen discuseren vrij normaal maar jajong moet het zoals gewoonlijk weer lopen verkloten met zn gezeik en geflame.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:11 schreef Jajong het volgende:
Waarom ben ik nou weer een troll terwijl ze zelf net zo hard meedoen?. Echt zielig. Als je zo'n kansloos topic opent kan je toch verwachten dat het op niks uitdraait. En nee, daar ben/was ik niet verantwoordelijk voor dus doe maar weer normaal.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
En stiekem vinden de mods mij ook lief
bapaalde mods welquote:
Welke had je in gedachte ?quote:
flugeltjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke had je in gedachte ?![]()
En waarom die gekke smilie op het end?quote:
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waarom die gekke smilie op het end?![]()
Als het niet okay is dat ik je lief vind vond, dan laat maar hoor
Nou vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vinden![]()
Fluugbeeb is geen modquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vinden![]()
cool ze is dus hoger in rang dan julliequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fluugbeeb is geen mod. Ze is supermod
Wat een niveau weer![]()
Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
Meister Egypt waarom moet ik piovan een boze pm zenden ?
denk al , ik ga mijn mattie toch geen boze pm sturenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.
Piovan mag de desbetreffende heer over wie het gaat een boze PM sturen.
define julliequote:Op zondag 4 februari 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
cool ze is dus hoger in rang dan jullie![]()
de mods van klbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |