quote:Die heeft hij vast niet.
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:[..]
Wat vind je vriendin hiervan??
Tjee, waar heb jij je hersens zitten man.
(wat te veel "een rug te ver gekeken
)
Ik maar denken dat ik gek ben... condoom 2 keer gebruiken... egt ziek..
Maar goed..
[offtopic]
Phreak vind eigelijk dat ze die dingen gratis moeten verschaffen.. ze willen tog zo graag dat we ze gebruiken ?.. ze steken ook miljoenen in niet werkende file-probleem-oplossingen.. ze willen dat we veilig gaan neuken ?.. dan betalen ze daarook maar voor.. Maar aangezien ze dat niet doen.. zal ik ze tog zelf moeten kopen..
[/offtopic]
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:[..]
Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
quote:Yep, jij wel!
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 03:01 schreef Profesor het volgende:[..]
Deze lichtzinnigheid over zwangerschappen is te schandalig voor woorden. Lekker makkelijk lullen als man zijnde en de vrouw...ach die laat het maar aborteren, wat maakt het uit.
schande!
quote:Helemaal mee eens!!!!
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Meen je dit nou echt.........???????
Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
Kom op man, gebruik je verstand.
Een kind is duurder dan iedere keer nieuwe condooms kopen hoor!!!!!
quote:haha, typisch weer een vraag van een Hollander
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
Tip: droog ze niet op de verwarming, dan gaat de rek eruit.
quote:Nou ja, als hij niemand om te neuken heeft, kan het ook niet zo'n kwaad.
Op zaterdag 19 januari 2002 00:19 schreef BBTBfan het volgende:[..]
Die heeft hij vast niet.
Een nadeel van de wasmachine, waar mijn vriendin wel over klaagt, is dat de smaakjes er zo snel afgewassen zijn. Daarom smeer ik hem voor haar altijd eerst even met een kwakje in, dan smaakt ie weer heerlijk naturel
quote:die link werukt helemaal niet
Op zaterdag 19 januari 2002 12:14 schreef Sakura het volgende:
Hee, wel een goed idee, dus niet gewoon je condooms leeggieten, maar de inhoud bewaren in een potje als smaak versterker..
Overigens heb ik net via internet originele condooms van varkens darm besteld, zijn nog veel sterker, en gaan volgens de advertentie zeker 20 jaar mee.
quote:die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:[..]
Wat vind je vriendin hiervan??
quote:kun je nagaan hoe die condooms zijn dan
Op zaterdag 19 januari 2002 16:08 schreef grapjas het volgende:[..]
die link werukt helemaal niet
quote:wacht ff je gebruikt ze meerdere keren endenkt dat met een beetje warm water alle cellen, bacterien etc erafgewassen zijn ? Damn wat ben jij stupid voor een 26-jarige.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef __________ het volgende:[..]
Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
Omdat het juist cellen enzo zijn MOET je een nieuwe condoom nemen en niet 2 laat staan dus 3 keer gebruiken. Voor iemand die zo bang is om soa's te krijgen ben je erg stom bezig. Ga eens een kleer voor de grap met de rutgher stichting bellen of praat eens met je dokter drover. Die kunnen je dat haarfijn uitleggen.
stupiditeit bestaat dus toch op die leeftijd ?
En omdat ik zo goed ben zal ik een giro voor je openen zodat je geestelijke bijstand krijgt en condooms nou je zin?
quote:LOL
Op zaterdag 19 januari 2002 16:12 schreef tekkel het volgende:[..]
die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
die hangt net het wc-papier aan de drooglijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |