Is dat het probleem met freeloader damm wat prut...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor de GameCube zijn er regiovrije freeloaders.. Alleen werken die niet op de Wii.
Gegroet Mii ontvangerquote:
yup Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Even diep graven in mijn jeugdherinneringen. Dat zijn de turtles toch !?
Ik heb me Gamecube weggegeven... Dus heb ik hier een klein aantal games dat ik niet meer kan spelen tot ik die nieuwe freeloader koopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Is dat het probleem met freeloader damm wat prut...
Dus je moet een nieuwe versie van freeloader kopen om op de wii import gamecube games te kunnen spelenik wacht dan wel op de wii versie en ik hou mijn cube nog wel ff
![]()
![]()
de dubbele tief ik gewoon weg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Gegroet Mii ontvangerwe zullen er vannavond nog wel f wat naar je toe gooien
weet alleen niet meer wat ik je heb toe gestuurd dus kan zijn dat je wel wat dubbele gaat krijgen
![]()
[..]
yup Teenage Mutant Ninja Turtlesoldskool
heb ze voor op de NES
![]()
Radio Allergyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Jonnyboy het volgende:
Voor een nieuwe Wii-gebruiker heb je het niet nodig, aangezien er nu toch geen nieuwe GC spellen in Japan/Amerika uitkomen.
Zoals gezegd Elebits en ik heb zelf m'n hoop op Tiger Woods en Tennis Masters van aankomende Maart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:24 schreef Nollem het volgende:
Ik wil alvast de markt verkennen dus mijn vraag whats next en wat komt er aan ?
Mijn interesse gaat uit naar Games waarbij de Wii-remote zoveel mogelijk gebruikt wordt....
Ik heb wario ware net gehaald voor 44 euro, straks even snel een potje spelen voordat ik moet werken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:00 schreef TheActraiseR het volgende:
heel verhaal
Normaal gesproken welquote:
Houd Kororinpa (of zoiets, moeilijke naam) ook maar in de gaten, en Wing Island is stiekem ook tof alleen hoop ik dat Nintendo binnenkort Pilotwings voor de Wii aankondigd. En natuurlijk Excite Truck in februariquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals gezegd Elebits en ik heb zelf m'n hoop op Tiger Woods en Tennis Masters van aankomende Maart.
doe me wel achterlijk voor maar dat ben ik niet in t echt hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel
Wat ik dus bedoel is dat het spel 1 is, de Wii mote 1 is en dat dat gecombineerd een extra ervaring oplevert en het totaal dus groter is dan de som der delen.
Dus Wii Sports is 1, de Wii mote is 1, daarmee kun je nu echt tennisen en dat is de extra factor dus uiteindelijk 3.
SSX is 1, de Wii mote is 1 en vervolgens vervang je het naar links of naar rechts gaan door het kantelen van de mote. Een beweging die niet eens natuurlijk gelijk is. Kortom, in totaal 2. Bij SMB is die beweging weer wel natuurlijk omdat je dan in de game een groot bord vasthoudt, het level.
Ja dat zeg je nuquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe me wel achterlijk voor maar dat ben ik niet in t echt hoor
Idd, voor niets al die moeite gedaanquote:
Wij hebben er ook 2quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Nollem het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk al vier Remotes ?? ik zelf heb er twee (inclusief nunchucks)
heb er 4. en 8 polsbandjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Nollem het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk al vier Remotes ?? ik zelf heb er twee (inclusief nunchucks)
zoveel zit ik niet achter mijn pcquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja echt leuk 50 uur staren naar hoe je pc bezig is
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef depax het volgende:
[..]
zoveel zit ik niet achter mijn pcdus dat ding dumped gewoon als ik werk weg ben of slaap
En wat is hier illigaal aan backups mogen gewoon weet je.
omg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:02 schreef Xrenity het volgende:
http://youtube.com/watch?v=4nd9RJM40-o
Holy shit. Dit is wel erg tof in Wario Ware.
Wil hem eigenlijk niet halen o_0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |