Voor de ps2 wil ik al een tijdje de Hori Real Arcade, maar dat is een grapje van 130 euro. Deze is 25 euro, kan ik mooi kijken of ik het leuk vind. Nu maar hopen dat er nog een goede GC shooter in de EU komt (http://www.o3games.net/o3/?p=37)quote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef SPiDeY. het volgende:
Mooi dingetje Webby! Duur?
Waarom niet meteen zo'n versie besteld:
[afbeelding] of
[afbeelding]
BHFHquote:Op maandag 15 januari 2007 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net met een wii gespeeld bij een maat van mij. Ik vind hem erg leuk, maar ik was in de stad zaterdag en hij was overal uitverkochtwie weet hoe dit zit? wanneer is hij weer leverbaar?
Idd, en dan te bedenken dat ik een half jaar terug er nog aan zat te denken dat die preorder een beetje overdone was.quote:
Ja ben blond dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Je hebt tipex op je beeldscherm gemorst?
wat er gebeurd ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat valt er te zien?
Dumping is duidelijk te lezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
AhaDumping disk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef disjfa het volgende:
Ik ben het met erwt eens.nou dat ik een wii disk ben aan het dumpen en descrambelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hele process duurt zo een 50 tot 70 uur.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
dan wachten tot we backups kunnen gaan afspelen, ben al blij dat ik al mijn games kan backuppen voor nu. altijd handig een reserve copy. meer doe ik het ook niet voor ik doe het van mijn eigen originele.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:37 schreef disjfa het volgende:
En dan?
Ik sloop niks de disks worden ingelezen met 33 kb per 5 seconde en misschien hoef ik hem wel niet om te bouwen of doe ik dat wel niet, dan nog is het leuk om te doen. Weten dat dumping werkt en unscrambling ook, daar is niets illigaals aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:42 schreef disjfa het volgende:
Jij sloopt originele cd`s en laat daarom jouw pc overuren draaien omdat je weet dat je je wii gaat ombouwen. Aha. Tof....
jij bent me verdomme een pot 1337 zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:48 schreef depax het volgende:
[..]
Ik sloop niks de disks worden ingelezen met 33 kb per 5 seconde en misschien hoef ik hem wel niet om te bouwen of doe ik dat wel niet, dan nog is het leuk om te doen. Weten dat dumping werkt en unscrambling ook, daar is niets illigaals aan.
en pc staat toch al 24/7 aan tis een server.
ze werken toch nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:48 schreef depax het volgende:
[..]
Ik sloop niks de disks worden ingelezen met 33 kb per 5 seconde en misschien hoef ik hem wel niet om te bouwen of doe ik dat wel niet, dan nog is het leuk om te doen. Weten dat dumping werkt en unscrambling ook, daar is niets illigaals aan.
en pc staat toch al 24/7 aan tis een server.
jij altijd met je leet kan mij het schelen of het leet is het is leuk om te doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij bent me verdomme een pot 1337 zeg.
poeheej.
er is niets illigaals aan dit waarom niet op fok ik maak een copy van mijn orgineel. Mijn eigen orgineel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
ooit kan het ja. maar niet hier op fok potverdikkie.
Nee doen ze ook niet tot ze brandbaar zijn en dan werken ze wel en heb ik mijn backupsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |