Tel: 030 6097100 tussen 9.00 en 17.00quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, de disc-drive in m'n Wii is ineens overleden.. wil gewoon niets meer lezen. Wtf?
Neverstop als ik het je kan vragen, waar zit dat Nintendo support center en welk nummer moet ik daarvoor bellen? Eigenlijk absoluut geen zin om wekenlang een getouwtrek met de winkel te hebben om m'n Wii te kunnen replacen
Geregistreerd en zat me idd af te vragen of je md5 gebruiktequote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef IJsvogel. het volgende:
http://www.elixion.nl/wii
edit: wachtwoorden worden in md5 opgeslagen dus ik kan ze niet zien
Komt voor elkaarquote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ga naar nintendo en neem je fototoestel mee!
Thanks!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Tel: 030 6097100 tussen 9.00 en 17.00
Vragen naar Paulen even aangeven dat je de zooi wilt langs brengen dan krijg je van hem het adres.
Yep! Nu heb ik tenminste de underground connecties alquote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Te lui om even naar www.nintendo.nl te gaan
Vragen naar Paul is niet 100% nodig hequote:
je appie doet de wii codes verkrachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef IJsvogel. het volgende:
Voor het leren van php en mysql als hobby wou ik gelijk iets functioneels opzetten dus heb ik iets voor uitwisseling voor wii codes gemaakt. Je kunt er een lijst mee samen stellen van gebruikers die je toegevoegd hebt en kijken wie jou heeft toegevoegd.
Voor diegene die mii's op zn plein wil hebben misschien wel handig.![]()
Omdat ik nog een beetje een n00b ben met php heb ik het gebruik van emailadressen er nog uitgelaten en zullen er vast nog wel bugs zijn.![]()
Zou het gaaf vinden als mensen het ff zouden willen proberen![]()
http://www.elixion.nl/wii
edit: wachtwoorden worden in md5 opgeslagen dus ik kan ze niet zien
Tja, als je snel er 1 wilt dan kom je van de koude kermis thuis, ze zijn maar mondjes maat leverbaar, en de meeste winkels hebben nog steeds een reserveringslijst. Het word dus inschrijven of je geluk proberen bij bijv. de mediamarkt.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net met een wii gespeeld bij een maat van mij. Ik vind hem erg leuk, maar ik was in de stad zaterdag en hij was overal uitverkochtwie weet hoe dit zit? wanneer is hij weer leverbaar?
jep, aangepast. Als het goed is kun je nu je volledige code in je profiel invoeren.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je appie doet de wii codes verkrachten.
mis de 4 laatste cyfers.
je hebt ws een maximaal aan characters in je db gezet. (zitten nu namelijk 4 spaties in enzo.)
Zit er wel in, klik op 'home' linksboven. Ik zal het binnenkort ff toevoegen aan de menubalk, beetje onduidelijk zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Neverstop het volgende:
En een toffe feature die ik mis is dat ik kan zien wie mij nou precies heeft toegevoegd, ik weet zelf wel wie ik toevoeg. Ik wil juist weten wie mij heeft toegevoegd.
Of mis ik iets en zit het er wel in?
Leuke applicatie.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef IJsvogel. het volgende:
[..]
jep, aangepast. Als het goed is kun je nu je volledige code in je profiel invoeren.
bedankt voor het melden.![]()
[..]
Zit er wel in, klik op 'home' linksboven. Ik zal het binnenkort ff toevoegen aan de menubalk, beetje onduidelijk zo.
Zoiets is leuk. Maar het kan altijd gebruikersvriendelijkerquote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef IJsvogel. het volgende:
[..]
Zit er wel in, klik op 'home' linksboven. Ik zal het binnenkort ff toevoegen aan de menubalk, beetje onduidelijk zo.
Nu is het te laat, ik ga alles aan Paul vragen nu, ook over jouquote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Vragen naar Paul is niet 100% nodig he, denk dat ze raar opkijken als je het doet hehe. Waarschijnlijk krijg je 'm uberhaupt al aan de tel.
en maak een foto repo.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Nu is het te laat, ik ga alles aan Paul vragen nu, ook over jou
Drie uur met 3 verschillende bussen heen en terug om er te komen. Ach, is het wel waard om mijn Wii CPR te kunnen geven
er stond een zelda beeld.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef Neverstop het volgende:
Gaat me dat een tegenvaller worden.
Het is gewoon een plaats waar mensen werken en zo he, dat je niet denkt dat je zo meteen in een pretpark belandt.
En doe even rustig met de camera voordat we na jouw bezoek onze zooi niet meer mogen komen brengen.
[afbeelding]
Hier een plaatje van het gebouw, scheelt je een boel zoeken en het OV is inderdaad kloten. Ben maar met de auto gegaan.
En nee dat is niet helemaal van Nintendo, 1 verdieping.
Ja echt 1 verdieping en ik gok 10-15 man runt de gehele Nintendo Nederland divisie.
Hehe ok Zelda beeld enzo, true.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er stond een zelda beeld.
er was vollop nintendo gear etc.
niet fukken wil gewoon weten hoe kut de bus reis was en paul etc.
vind ik altijd zo leuk.
R-Type III zit ik juist op te wachten. Dat vond ik naast typische Nintendo games echt gaaf. Ik heb tot nu toe R-Type I en Gunstar Heroes. Ook vorige week deze joystick besteld, speciaal voor dat soort VC games:quote:Op maandag 15 januari 2007 17:51 schreef floppie86 het volgende:
en r-type III heb ik nog nooit van gehoord, zal wel niet zo heel erg boeiend zijn
Oe, die is perfect voor Street Fighter 2quote:Op maandag 15 januari 2007 21:23 schreef Webby het volgende:
[..]
R-Type III zit ik juist op te wachten. Dat vond ik naast typische Nintendo games echt gaaf. Ik heb tot nu toe R-Type I en Gunstar Heroes. Ook vorige week deze joystick besteld, speciaal voor dat soort VC games:
[afbeelding]
niet bang zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hehe ok Zelda beeld enzo, true.
Ik hoop alleen dat het nog steeds mogelijk is om langs te komen als er wat mis is. En de boel niet dichtgetimmerd is omdat er een berg zwakbegaafde fokkers met foto camera's als een stel Japanners de boel onveilig is komen maken..
Whehe die heb ik al een tijdje bij m'n favorieten staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Mocht je zat/stoned zijn, check sowieso http://www.boohbah.com/zone.html eens op je Wii.prachtig.
Dit komt ook 's nachts (althans vroeger) als "serie" op Nickelodeon.
Ik ben ooit bijna eens dood gegaan van het lachen toen ik dat zag
Claimen ze dat dit gemaakt is voor kleine kinderen, yeah right
whehehehe wtf.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Mocht je zat/stoned zijn, check sowieso http://www.boohbah.com/zone.html eens op je Wii.prachtig.
Dit komt ook 's nachts (althans vroeger) als "serie" op Nickelodeon.
Ik ben ooit bijna eens dood gegaan van het lachen toen ik dat zag
Claimen ze dat dit gemaakt is voor kleine kinderen, yeah right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |