quote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dat is gewoon koffie dik kijken .... niemand weet waarneer dat gebeuren gaat. if ever.
Fake nuttig zeg...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cDUhbFPG6Mg
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lolquote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Jesse- het volgende:
Dan wil ik alleen nog weten welke game je daar hebt gespeeld
Wie is Jules D. trouwens Metalhead?
Jules in een wit pak?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lol
KIRBY !!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Je weet dat we de komende tijd een heleboel games voor de Virtual Console mogen verwachten. Officiële data zijn er door Nintendo nog niet vrijgegeven, maar dit kwartaal wordt er één vol nostalgie. IGN heeft op haar website een aantal releasedata staan en die zouden best wel eens kunnen kloppen.
De komende drie weken die januari nog rest zullen naar alle waarschijnlijkheid de volgende acht titels opnieuw het levenslicht zien.
* Metroid
* Super Mario World
* Kirby's Adventure
* Punch-Out
* Kid Icarus
* Duck Hunt
* Comix Zone
* Streets of Rage
Verder vind je op de releaselijst nog een aantal games met de data TBA, wat betekent To Be Announced. Welte weten zijn dit onder andere toppers als Mario Kart 64, Star Fox 64 en Legend of Zelda: Ocarina of Time. Zijn de acht voorgaande games dan wel zeker weten voor deze maand bedoeld? Laten we hopen van wel!
Jules Deelder is de ongekroonde nachtburgemeester van rotterdamquote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Jesse- het volgende:
Dan wil ik alleen nog weten welke game je daar hebt gespeeld
Wie is Jules D. trouwens Metalhead?
Geen id van wie hij komt hij kwam voorbij geloof ik in mn paradequote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lol
Ik steun uw motie alhoewel applequote:Op maandag 15 januari 2007 17:11 schreef zaikert het volgende:
da's niet hypocriet hoor. Dat betekent gewoon dat je een goed oog hebt voor de waarde van dingen![]()
De US ja, maar wij krijgen natuurlijk weer geen fuck.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Je weet dat we de komende tijd een heleboel games voor de Virtual Console mogen verwachten. Officiële data zijn er door Nintendo nog niet vrijgegeven, maar dit kwartaal wordt er één vol nostalgie. IGN heeft op haar website een aantal releasedata staan en die zouden best wel eens kunnen kloppen.
De komende drie weken die januari nog rest zullen naar alle waarschijnlijkheid de volgende acht titels opnieuw het levenslicht zien.
* Metroid
* Super Mario World
* Kirby's Adventure
* Punch-Out
* Kid Icarus
* Duck Hunt
* Comix Zone
* Streets of Rage
Verder vind je op de releaselijst nog een aantal games met de data TBA, wat betekent To Be Announced. Welte weten zijn dit onder andere toppers als Mario Kart 64, Star Fox 64 en Legend of Zelda: Ocarina of Time. Zijn de acht voorgaande games dan wel zeker weten voor deze maand bedoeld? Laten we hopen van wel!
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:11 schreef zaikert het volgende:
da's niet hypocriet hoor. Dat betekent gewoon dat je een goed oog hebt voor de waarde van dingen![]()
gegroet, ouwe mii leverancierquote:Op maandag 15 januari 2007 17:12 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Jules Deelder is de ongekroonde nachtburgemeester van rotterdam![]()
[..]
Geen id van wie hij komt hij kwam voorbij geloof ik in mn paradeof had jij hem naar mij toegestuurd? ik weet het echt niet meer van wie ik wat heb nl heb er inmiddels 85
dus mensen die er nog meer hebben komt u maar
![]()
wij hadden moto roader vorige week alquote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef Webby het volgende:
[..]
De US ja, maar wij krijgen natuurlijk weer geen fuck.
http://wii.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
http://wii.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=uk
Net zoals dat wij alleen Xevious kregen en de us:
Xevious (NES, 1-2 players, 500 Wii Points)
R-Type III: The Third Lightning (Super NES, 1-2 players, 800 Wii Points)
Moto Roader (TurboGrafx16, 1-5 players, 600 Wii Points)
ga naar nintendo en neem je fototoestel mee!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, de disc-drive in m'n Wii is ineens overleden.. wil gewoon niets meer lezen. Wtf?
Neverstop als ik het je kan vragen, waar zit dat Nintendo support center en welk nummer moet ik daarvoor bellen? Eigenlijk absoluut geen zin om wekenlang een getouwtrek met de winkel te hebben om m'n Wii te kunnen replacen
ziet er grappig uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef IJsvogel. het volgende:
Voor het leren van php en mysql als hobby wou ik gelijk iets functioneels opzetten dus heb ik iets voor uitwisseling voor wii codes gemaakt. Je kunt er een lijst mee samen stellen van gebruikers die je toegevoegd hebt en kijken wie jou heeft toegevoegd.
Voor diegene die mii's op zn plein wil hebben misschien wel handig.![]()
Omdat ik nog een beetje een n00b ben met php heb ik het gebruik van emailadressen er nog uitgelaten en zullen er vast nog wel bugs zijn.![]()
Zou het gaaf vinden als mensen het ff zouden willen proberen![]()
http://www.elixion.nl/wii
edit: wachtwoorden worden in md5 opgeslagen dus ik kan ze niet zien
Te lui om even naar www.nintendo.nl te gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, de disc-drive in m'n Wii is ineens overleden.. wil gewoon niets meer lezen. Wtf?
Neverstop als ik het je kan vragen, waar zit dat Nintendo support center en welk nummer moet ik daarvoor bellen? Eigenlijk absoluut geen zin om wekenlang een getouwtrek met de winkel te hebben om m'n Wii te kunnen replacen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |