abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45367729
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:29 schreef Nollem het volgende:

[..]

je moet elkaar wel uit kunnen lachten zeg maar
Okeej, ik ben overtuigd. Ik MOET em hebben!
Ja lekker!
pi_45367890
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, thx. wavebird lijkt me ook wel geinig, maar bij de freerecordshop ligt ie voor 50 euro. toch iets te duur. En de originele cube controllers zijn echt nergens meer te krijgen, wel jammer.
De Dixons filialen gooien de oude Cube voorraden eruit voor een zacht prijsje, heb er 2 wavebirds kunnen kopen die ieder ¤ 20 kostten. (Maar dan moeten ze hem natuurlijk wel op voorraad hebben)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_45367911
Zal hier even m'n avontuur van vandaag neergooien.

M'n Wii was stuk (lees een topic terug), artifacts in het beeld.
Wii moest opgestuurd worden, maar je kan 'm blijkbaar ook gewoon even komen brengen.

Ik dus vanochtend vroeg in de auto gesprongen en naar NIeuwegein gereden.

Kom daar aan, geld in de parkeerautomaat.

Ga naar binnen, meld bij de balie dat ik een kapotte Wii bij me heb en word naar een kamertje gewezen waar ik even moest wachten tot er iemand van de technische dienst was gehaald.
In dat kamertje staan een zooi trofeeën, oorkonden en retro systemen erg leuk om te zien. Daarnaast staat er een Gamecube.

De jongen van de technische dienst komt binnenlopen en vraagt wat het probleem is, het bleek echter dezelfde persoon te zijn als die ik over de telefoon gesproken had.
Hij loopt weg met de Wii en ik pak de controller van de Gamecube.

Na een half uurtje nog maar wat geld in de parkeerautomaat gestopt en na alles bij elkaar een uur is m'n Wii klaar, heb gewoon een nieuwe gehad. Het duurde zo lang omdat alle data overgezet moest worden. Ik ben dus helemaal niks kwijt.

Met de heen en terugreis erbij ben ik dus ongeveer 3 uur bezig geweest om m'n Wii om te ruilen, wel even iets korter dan wanneer je 'm in een doos stopt (en voor mij goedkoper).
Daarnaast heb ik daar gewoon een uurtje zitten gamen, dus erg vervelend was het niet .

Top service van Nintendo .
pi_45367986
Beter
pi_45367997
Ben je naar Nintendo gereden om hem te laten fixen? wel netjes dat ze dat daar meteen gedaan hebben en ook je data over gezet hebben!
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_45368088
Dan wil ik alleen nog weten welke game je daar hebt gespeeld
Wie is Jules D. trouwens Metalhead?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  maandag 15 januari 2007 @ 11:55:18 #107
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45368120
voor dit soort trips hebben ze fotocamera's gemaakt enzo...

mja wel lachuh. mocht die van mij kapot gaan dan race ik er ook wel ff naartoe.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_45368134
Ja ben naar Nintendo gereden om 'm daar te laten fixen, was 40 min voor mij ongeveer.

En ik heb daar 1 of andere vage demo CD zitten spelen met chibi robot, sonic riders en mario party 7.
Als ik echter meer zin had om te gba'en of DS'en dan had ik dat ook kunnen doen, die stonden er namelijk ook.
Ook lagen er overal bergen Nintendo magazines.

Godver je hebt gelijk, ik had gewoon even een paar foto's moeten maken.

Het mooiste was eigenlijk een Link "beeld" levensgroot (nou eigenlijk 2x zo groot) van Twilight Princess.

O en GdR de enige afbeeldingen die op m'n Wii stonden waren de dingen die jij me hebt gestuurd, dus ze zullen wel gedacht hebben .
  maandag 15 januari 2007 @ 12:15:55 #109
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_45368672
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Neverstop het volgende:
Zal hier even m'n avontuur van vandaag neergooien.

M'n Wii was stuk (lees een topic terug), artifacts in het beeld.
Wii moest opgestuurd worden, maar je kan 'm blijkbaar ook gewoon even komen brengen.

Ik dus vanochtend vroeg in de auto gesprongen en naar NIeuwegein gereden.

Kom daar aan, geld in de parkeerautomaat.

Ga naar binnen, meld bij de balie dat ik een kapotte Wii bij me heb en word naar een kamertje gewezen waar ik even moest wachten tot er iemand van de technische dienst was gehaald.
In dat kamertje staan een zooi trofeeën, oorkonden en retro systemen erg leuk om te zien. Daarnaast staat er een Gamecube.

De jongen van de technische dienst komt binnenlopen en vraagt wat het probleem is, het bleek echter dezelfde persoon te zijn als die ik over de telefoon gesproken had.
Hij loopt weg met de Wii en ik pak de controller van de Gamecube.

Na een half uurtje nog maar wat geld in de parkeerautomaat gestopt en na alles bij elkaar een uur is m'n Wii klaar, heb gewoon een nieuwe gehad. Het duurde zo lang omdat alle data overgezet moest worden. Ik ben dus helemaal niks kwijt.

Met de heen en terugreis erbij ben ik dus ongeveer 3 uur bezig geweest om m'n Wii om te ruilen, wel even iets korter dan wanneer je 'm in een doos stopt (en voor mij goedkoper).
Daarnaast heb ik daar gewoon een uurtje zitten gamen, dus erg vervelend was het niet .

Top service van Nintendo .
Zei ik toch!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_45368717
ik vraag niet van Hoe of Wat? Maar ik wil alleen weten wanneer.

Dus bij deze, vanaf wanneer zullen Wii backups te spelen zijn? Of wanneer is dat te verwachten?
  maandag 15 januari 2007 @ 12:19:32 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45368766
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef Apekoek het volgende:
ik vraag niet van Hoe of Wat? Maar ik wil alleen weten wanneer.

Dus bij deze, vanaf wanneer zullen Wii backups te spelen zijn? Of wanneer is dat te verwachten?
Backup geklets mag niet op fok.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 15 januari 2007 @ 12:21:26 #112
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_45368816
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Backup geklets mag niet op fok.
Backup wel, illegale kopie niet!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 15 januari 2007 @ 12:24:53 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45368896
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Backup wel, illegale kopie niet!

Wanbeleid continues.
pi_45369041
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:15 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Zei ik toch!

Had ook eigenlijk niet anders verwacht .

Was trouwens de allereerste in heel Nederland met het probleem .
  maandag 15 januari 2007 @ 12:54:38 #115
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45369753
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Neverstop het volgende:
Ja ben naar Nintendo gereden om 'm daar te laten fixen, was 40 min voor mij ongeveer.

En ik heb daar 1 of andere vage demo CD zitten spelen met chibi robot, sonic riders en mario party 7.
Als ik echter meer zin had om te gba'en of DS'en dan had ik dat ook kunnen doen, die stonden er namelijk ook.
Ook lagen er overal bergen Nintendo magazines.

Godver je hebt gelijk, ik had gewoon even een paar foto's moeten maken.

Het mooiste was eigenlijk een Link "beeld" levensgroot (nou eigenlijk 2x zo groot) van Twilight Princess.

O en GdR de enige afbeeldingen die op m'n Wii stonden waren de dingen die jij me hebt gestuurd, dus ze zullen wel gedacht hebben .
whehehehe
idd. die neger en die kutauto hoop dat ze ze gekeken hebben

mja gelijk een mooi verzoek om mij plaatjes te mailen! dus iedereen spam mijn wii vol leuke plaatjes!!!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 15 januari 2007 @ 13:03:46 #116
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45370014
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:46 schreef gamefreek het volgende:

[..]

De Dixons filialen gooien de oude Cube voorraden eruit voor een zacht prijsje, heb er 2 wavebirds kunnen kopen die ieder ¤ 20 kostten. (Maar dan moeten ze hem natuurlijk wel op voorraad hebben)
Hier in de Randstad heeft Dixons weinig cube controllers en zeker geen Wavebirds voor 20 euro. Laatst had ik nog wel drie bongo's op de kop getikt voor 10 euro p/s.
pi_45370334
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Hier in de Randstad heeft Dixons weinig cube controllers en zeker geen Wavebirds voor 20 euro. Laatst had ik nog wel drie bongo's op de kop getikt voor 10 euro p/s.
Same here een een paar bongo's voor 10 euro nu nog ff kijken of ik mijn cube collectie compleet kan maken
  maandag 15 januari 2007 @ 13:27:49 #118
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45370631
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Neverstop het volgende:

[knip]

[knip]
Damn, dus ze hebben daar gewoon Wii's staan die ze kunnen omwisselen en ik heb nog steeds geen Wii uit de winkel kunnen halen?! Dan ze die eens mooi doorsluizen naar mij!
pi_45370815
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Damn, dus ze hebben daar gewoon Wii's staan die ze kunnen omwisselen en ik heb nog steeds geen Wii uit de winkel kunnen halen?! Dan ze die eens mooi doorsluizen naar mij!
Nou, ik zie hier nu onder de "gamecube klepjes" een soort witte veeg zitten, lijkt afgegeven van het klepje dat misschien een paar keer hard is dichtgemept. Het klepje van de controllers staat ook iets verder "naar achteren" dan die van de memory cards (of hoort dat?).
Het zou me dus niks verbazen als dit refurbished consoles zijn. Hij is ook niet helemaal schoon enzo.

Hij ziet er verder netjes uit though en werkt beter dan m'n oude .
En misschien zijn ze wel gewoon nieuwe consoles, het is makkelijker om een paar losse consoles te verschepen dan een hele doos met manual, game, nunchuck en wiimote.
pi_45371401
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef BMH het volgende:

[..]

Wanbeleid continues.
moraal ridder, wat kan het nou je reet oxideren?

ik vraag me gewoon af vanaf wanneer het afspelen van een backup te verwachten valt. niet meer en niet minder. niets illegaals aan deze vraag.
pi_45371454
on another note....

Dit wil ik jullie toch niet onthouden:

http://gamegaiden.com/girl-in-bikini-plays-wii-sports
  Donald Duck held maandag 15 januari 2007 @ 14:00:56 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45371459
Ooit zal dat wel kunnen. Maar het zal net als bij xbox zijn. Als ze detecteren dat je wii illegaal aangepast is, zouden ze je wel eens kunnen afsluiten van alle aanboden online diensten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 15 januari 2007 @ 14:01:29 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45371474
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

ik vraag me gewoon af vanaf wanneer het afspelen van een backup te verwachten valt. niet meer en niet minder. niets illegaals aan deze vraag.
Idd. Ik ben TEGEN het strenge beleid van FOK. Maar ik houd me er wel aan.
pi_45371542
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat is gewoon koffie dik kijken .... niemand weet waarneer dat gebeuren gaat. if ever.
pi_45372771
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ooit zal dat wel kunnen. Maar het zal net als bij xbox zijn. Als ze detecteren dat je wii illegaal aangepast is, zouden ze je wel eens kunnen afsluiten van alle aanboden online diensten.
dat ben ik toch niet van plan te gaan gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')