Dat ligt aan je tv of de bekabeling vanuit je wii, niet aan je ogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Neverstop het volgende:
[..], ik heb mijn tv ook op 50Hz staan omdat ik bij 60hz dunne zwarte lijnen door m'n scherm zie lopen.
Is het niet meer zo dat jij je ogen vooral niet moet afstaan?
TV, ben al lang bilj dat ie uberhaupt 60hz weergeeftquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ligt aan je tv of de bekabeling vanuit je wii, niet aan je ogen.
[afbeelding]
Ruzbeh
Kan wel, via omzetstekkertjes. Ik zou het alleen niet doen. T komt er erg lelijk en grof uit te zien om een computerbeeldscherm.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of ik me wii kan aansluiten op of de analoge of digitale uitgang van me lcd monitor???
quote:
Net of ubi een geheim gaat verklappen Ik had bart smit hier over al gemailed in december toen zeiden ze we hebben dit zo van onze leverancier gehoord en een paar dagen geleden was er nog het bericht dat het uitgesteld is naar maart.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gerucht? Geen gerucht, foutje van bart smit was het.
[..]
Bron
In alkmaar hadden ze bij de mediamarkt nog iets van 15 tot 20 nunchucks en bij de intertoys een mote of 2 dus ze zijn er nog wel alleen niet overal.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Mortale het volgende:
[..]Call of duty heeft een van de betere fps controlschemes.
Ik wist niet dat er ook zulke tekorten zijn aan wii-motes en nunchucks, gister half uur lang de stad afgestruind, 1 wii-mote te pakken gekregen.
Enough said.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dat als belediging bedoelen. Dat outfit ziet er toch meisterlijk uit?
Ok, maar toch er zijn nog steeds wel wat tekorten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
In alkmaar hadden ze bij de mediamarkt nog iets van 15 tot 20 nunchucks en bij de intertoys een mote of 2 dus ze zijn er nog wel alleen niet overal.
Die nunchuks/wiimotes zijn na een paar dagen weer uitverkocht...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ok, maar toch er zijn nog steeds wel wat tekorten.
Maandje of anderhalfquote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef EsDe het volgende:
Heb gister bij iemand thuis even zitten wii-en, wii sports, vond het wel humor!![]()
Maar ik hoor nu dat er nergens aan een wii te komen is... is dat zo? (In Nijmegen..?)![]()
En zoniet, vanaf wanneer is er dan weer aan te komen? iemand een idee?![]()
Pre-orderen of reserveren is alleen voor mietjesquote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Mortale het volgende:
[..]
Maandje of anderhalf.
Ik zou gewoon gaan reserveren ergens.
Maar goed dat er nu 3rd party controllers onderweg zijn danquote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Die nunchuks/wiimotes zijn na een paar dagen weer uitverkocht...
Ziet er inderdaad uit als een dildoquote:Op zondag 14 januari 2007 22:14 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Maar goed dat er nu 3rd party controllers onderweg zijn dan![]()
![]()
Mwoah kweeni, misschien als ze 15 euro worden ofzo dat ik nog eens een 3e of 4e mote erbij haal voor het geval er meer spelers zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit als een dildo
Ach, we weten allemaal wel dat die controllers never nooit niet aan Nintendo's eigen controllers kunnen tippen
Die komen er bij mij dus op zeker niet in.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit als een dildo
Ach, we weten allemaal wel dat die controllers never nooit niet aan Nintendo's eigen controllers kunnen tippen
Die komen er bij mij dus op zeker niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |