unknown vocal to me, sorryquote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe heet dat nummer met de tekst " i got the speed, the speed the speed, it's ace to bass " ofzo en dan zo' n lekker melodietje. HOor ' m net of hardFm maar kom niet op de naam....
Downloading!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef miss.cutie4you het volgende:
Yippie, hij is up-ge-load!!!!
Gefixt door Neutron K (alias meine bruder) Gemixt met mixers.....ofzoiets!
Moest er effe bij zeggen: Tis voor de LoL effe snel gedaan![]()
http://www.megaupload.com/?d=RLXQYXJN
Geen idee dit keer!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe heet dat nummer met de tekst " i got the speed, the speed the speed, it's ace to bass " ofzo en dan zo' n lekker melodietje. HOor ' m net of hardFm maar kom niet op de naam....
Tis een wat ouder nummer....met zo' n heel herkenbare melodie....quote:
Zing het nummer eens voor me dan....dan herken ik de melodie vast wel!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis een wat ouder nummer....met zo' n heel herkenbare melodie....
Thuis maar ff opzoeken
Vet irri als ik niet op de naam kom...
heb ik ook wel eens, als ik de melodie dan hoor, denk ik van: oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh...die!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
met zo' n heel herkenbare melodie....
....had ik met een nummer van TB; into the blue!!! ( dankzij Boy heb ik t nummer nuquote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens, als ik de melodie dan hoor, denk ik van: oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh...die!
je bedoelt Technoboy - Into Deep / Into Dub...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....had ik met een nummer van TB; into the blue!!! ( dankzij Boy heb ik t nummer nu)
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt Technoboy - Into Deep / Into Dub...
hoe heet het origineel ook alweer??? ben de naam kwijt
Je hoort een lichte ruis erdoorquote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef miss.cutie4you het volgende:
Yippie, hij is up-ge-load!!!!
Gefixt door Neutron K (alias meine bruder) Gemixt met mixers.....ofzoiets!
Moest er effe bij zeggen: Tis voor de LoL effe snel gedaan![]()
http://www.megaupload.com/?d=RLXQYXJN
Mega-Upload wordt geblokt door het filter hier, downloaden is sowieso niet echt een goed idee, met mensen die op je dataverkeer zitten te lettenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Je hoort een lichte ruis erdoor
Hij heeft hem zelf gemixt en via zijn pc opgenomen!! ( vaag, dan moet ik de ruis ook horen!!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Je hoort een lichte ruis erdoor
T kan ook aan megaupload, of mijn pc ofzo liggen!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gemixt en via zijn pc opgenomen!! ( vaag, dan moet ik de ruis ook horen!!)
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T kan ook aan megaupload, of mijn pc ofzo liggen!![]()
...vind hem eigenlijk te soft (maar goed, dat is MIJN persoonlijke mening)quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het einde van de mix wel vaag...niet echt hardstyle
Hij staat iig bij de OP
wat een vocals...wat een track !!!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef Trax het volgende:
This is what I love and can't stop loving.
Get wasted on parties from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feeling high, getting loaded or take some pills and go to LaLa land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saturday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I LIVE FOR HARDSTYLE BABY!
tvp
* Koepert agreesquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een vocals...wat een track !!!![]()
![]()
waarom worden er nou niet meer van zulke dikke tracks gemaaktquote:
Mja, dat vraag ik me ook wel eens af.....k heb nog geen antwoord gevonden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom worden er nou niet meer van zulke dikke tracks gemaakt(niet dat die er niet zijn, maar in veels te kleine aantallen...)
je hebt wel platen waar je los op gaat, waarop je echt tekeer MOET gaan, maar er zijn weinig platen waarbij je gewoon flipt, waarbij je helemaal waus wordt zeg maarquote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me ook wel eens af.....k heb nog geen antwoord gevonden eerlijk gezegd.
Maar het aantal superdikke tracks is idd niet echt enorm hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |