Ik bedoel dat ik niet denk dat het een andere Mitchell is, en dat het dus wel Mtichell Donald is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
My bad.. het zou hem zeker kunnen zijn..
Leuk voor die jongen. Ik ben benieuwd hoe hij het doet. Het is niet zo maar iets om te debuteren tegen één van de sterkste teams van Europa.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mitchell Donald vanavond in de basis!
Ik dek me niet in hoor, maar ik vind Bremen echt één van de sterkere teams in Europa. Toch halen wij vanavond een goed resultaat denk ik. Waarschijnlijk met veel kunst- en vliegwerk, maar wat wil je met maar twee echte verdedigers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze spelen toch tegen Werder Bremen? Ben je je nu al aan het indekken?
Zie het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap eigenlijk niet wat er zo erg is aan hoe ze met die jeugd omgaan. Zo hoort het gewoon. Zeker bij die Ghanezen.
Dat zijn dus twee verschillende onderdelen. Heb je de 'film' wel gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap eigenlijk niet wat er zo erg is aan hoe ze met die jeugd omgaan. Zo hoort het gewoon. Zeker bij die Ghanezen.
Nee ik lul zomaar wat in de ruimte...quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat zijn dus twee verschillende onderdelen. Heb je de 'film' wel gezien?
Zou niet voor het eerst zijn, daarom.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik lul zomaar wat in de ruimte...![]()
![]()
Wat bedoel je nou??
Ja,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn, daarom.
'De jeugd' en 'die Ghanezen' zijn twee verschillende onderdelen. Je vindt bij beide de manier van omgang prima?
ja hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn ook allemaal op 1 januari geboren...
Hmm, dat schijnt vaker voor te komen. Een collega van mij werkte eerst op een asielschool, waar ook veel Afrikaanse kinderen waren. In veel van die landen houdt men geen geboortedata bij, alleen het jaar. Dus als ze dan iets moeten aangeven, zet men dat vaak standaard op 1 januari.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn ook allemaal op 1 januari geboren...
Dat is niet slim van zequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, dat schijnt vaker voor te komen. Een collega van mij werkte eerst op een asielschool, waar ook veel Afrikaanse kinderen waren. In veel van die landen houdt men geen geboortedata bij, alleen het jaar. Dus als ze dan iets moeten aangeven, zet men dat vaak standaard op 1 januari.
Gemeentelijke Basis Administratie, de administratie van de burgerlijke stand zeg maar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is GBA? Behalve Germinal Beerschot Antwerpen?
Ik ben voetbalgek, maar vond die moeder juist wel verfrissend.quote:Ik vond dit een heel degelijke en fraaie documentaire. Hoewel ik verre van een Ajax-fan ben, moet ik zeggen dat die blonde jeugdtrainer het eigenlijk best prima deed. Logisch dat deelname aan een toernooi soms teleurstellingen oplevert, maar het wordt allemaal goed besproken. Ook het besluit om die jongen weg te sturen omdat hij niet goed genoeg was wordt goed besproken, ook met de ouders. Erger vond ik die moeder, die zei dat ze er wel de positieve kant inzag omdat ze nu eindelijk eens vrij waren in de weekend.... Dat zeg je toch niet; de wereld van je jonge zoon is net ingestort en dan denk je aan jezelf....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |