gelukkig wel jaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.
Woerts is verdomme zelf de klootzak die vorig jaar tijdens een gastpresentatie op mijn school vol trots verkondigde hoe goed het wel niet voor iedereen is dat het nu bij talpa zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.
Ik zal wel eens gaan zoeken op Usenet. Veel kans dat het erop staat/komt.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Heb het niet kunnen zien.![]()
Het komt zeker niet op Uitzendinggemist ofzo he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
koningdavid, had je het echt nog nooit gezien?
Was dat Sarpongquote:
Gelukkig belde een vriend dat ik naar het darten moest gaan kijkenquote:
Dat heb je heel goed gezien tong.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een dooie lul is Wouters toch. Charisma staat niet in zijn woordenboek.
Evanderquote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke was Sno dan?
Benson is wel geboren in Accra. Geen idee hoe oud hij was toen hij naar Nederland kwam.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, dat zeker niet, maar het heeft dus wel iets opgeleverd, die voetbalschool?
Fred Benson past er trouwens niet echt bij. Hij kan wel een Ghanese achtergrond hebben, maar speelt voor Jong Oranje en spreekt vloeiend populair Nederlands.
Ik vond die opmerking van Jesper Gronkjaer na Utrecht - Ajax nog het mooiste.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Benson is wel geboren in Accra. Geen idee hoe oud hij was toen hij naar Nederland kwam.
Prachtig staaltje pedagogiek van die jeugdtrainer ook. "Jij moet voetballen, niet je moeder."
Dat laatste shot was wel mooi. Een tierende Westerhof die de deur dicht smijt.
Beeld op zwart.
Verloren seizoen.
klöteseizöenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Jesper Gronkjaer na Utrecht - Ajax nog het mooiste.
Kutseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |