abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 05:10:23 #1
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_45335440
Wát een treurigheid!

Ik had de recorder nog wel speciaal aangezet voor deze show (VHS, old skool!) voordat ik de deur achter me dicht trok vanavond. Ik hoopte bij terugkomst een aardige stand up show, vermoedelijk nog extra opgeleukt door mijn lichtelijk geïntoxiceerde toestand.

Nou, niets van dat alles!
Was ik enigszins geënthousiasmeerd door de teasers met daarin fraaie randstedelijke Amsterdamse en Utrechtse accenten, wat kwam dat alles keihard terug na de eerste tien minuten! En dan tóch blijven kijken!

Meine Güte!
Deze show maakt zelfs Freek de Jonge's matige "politiek geëngageerde" voorstellingen hilarisch! Wat zit die Najib vastgeroest in Marokkaanse typetjes en "lach-eens-extra-hard-om-de-grappen-die-ik-durf-te-maken-vanwege-mijn-etniciteit" dooddoeners!

Ik heb maar liefst zeventig (70!!!) minuten van deze comedische pulp aangehoord voordat ik het wijze besluit nam om de videorecorder uit te zetten!

En als ik dan bedenk dat Van 't Hek al jaren niet meer grappig is en Maassen en Teeuwen met al hun geconfronteer al lang niet meer origineel laat staan geestig zijn, heb er een hard hoofd in dat het met die enorm gewaardeerde Nederlandse komedie ooit nog goed komt.

Prove me wrong, !

Dit had overigens net zo goed in [KLB] gekund, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_45335493
Mjah, het is inderdaad geen hoogstandje. Hij stond hier op als achtergrondgeluid, zo is hij wel te doen.
  zondag 14 januari 2007 @ 05:35:22 #3
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_45335510
quote:
Op zondag 14 januari 2007 05:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mjah, het is inderdaad geen hoogstandje. Hij stond hier op als achtergrondgeluid, zo is hij wel te doen.
Fuck no!

Zelfs als achtergrondgeluid hoor ik liever de doodsreutels van tientallen geiten in plaats van deze misplaatste kutgrapjes! En nee, dit is geen populistische grap, .

Sterker nog, het is überhaupt geen grap! Ik maak geen grappen als het om cabaret gaat!
Lissabon!
  zondag 14 januari 2007 @ 05:36:48 #4
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_45335514
quote:
Op zondag 14 januari 2007 05:35 schreef bolivian het volgende:
Sterker nog, het is überhaupt geen grap! Ik maak geen grappen als het om cabaret gaat!
Als dat geen instant klassieker is dan weet ik het ook niet meer, .
Lissabon!
pi_45335801
Ik blijf het roepen: Cabaret moet je ook niet op TV willen zien. maar in ht theater. Samen met anderen, de cabaretier inspelend op de actualiteit is veeeeeeeeeel leuker. En dat geldt ook voor deze show van Najib.

In het theater vond ik hem veel sterker dan deze zelfde show op TV.

Dat stukje van de uitzetclown deed mij indertijd onder mijn stoel belanden van het lachen.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_45335804
Ok, op tv komt het misschien anders over maar ik heb wel gelachen
Najib Amhali is iig beter dan Lebbis en Jansen...
pi_45335944
gozer hoe kan je hans teeuwen beledigen.... like.. there is no better..
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 14 januari 2007 @ 09:24:53 #8
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_45336030
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:03 schreef Burakius het volgende:
gozer hoe kan je hans teeuwen beledigen.... like.. there is no better..
Hans Teeuwen heeft HET allang niet meer en gelukkig heeft ie dat zelf ook ingezien. Eigenlijk 2 shows te laat maar hij heeft z'n conclusie's getrokken. Hard en zielig was goed en Met een Breierdeck was geniaal maar daarna was alles bagger.
Binnie noe helemoale van god los
pi_45336246
Ik vind 'em goed hoor, topentertainment, HOOR JE ME NAJIB DOORGAAN, HARDER! HARDER!!! HARDER!!! Het stukje met de muziek was trouwens ook erg gaaf.
pi_45336296
Ik vond Najib best leuk maar het beste vond ik Theo Maassen jl.
pi_45336400
quote:
Op zondag 14 januari 2007 07:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, op tv komt het misschien anders over maar ik heb wel gelachen
Najib Amhali is iig beter dan Lebbis en Jansen...
Lebbis en Jansen .

Alhoewel ze soms wel heel erg grof zijn. Najib Amhali was gisteren wel redelijk .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45336612
Het is een best goede cabaretier, je moet alleen van zijn humor houden. Neem Paul de Leeuw, de helft van Nederland vind hem vreselijk, de andere helft geweldig. Ik vind zelf bijvoorbeeld vrij weinig aan Wim Sonneveld
pi_45336626
Theo Maassen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:37:35 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_45336656
de laatste van Maassen is goed, de laatste van Teeuwen ook en Najib is ook goed.

Misschien moet je je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_45336674
quote:
Op zondag 14 januari 2007 05:10 schreef bolivian het volgende:

Prove me wrong, !

Dit had overigens net zo goed in [KLB] gekund, .
Prove? Ik neem aan de je proof bedoeld? Leer Engels kuttokkie!
pi_45336686
Zonder enige moeite lukt het om zoiets aan te zien met een totaal gebrek aan emotie te tonen. Empatisch en verveeld alsof je naar een willekeurige teletekst-pagina kijkt en wacht tot hij overspringt.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  zondag 14 januari 2007 @ 10:42:26 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_45336709
Ik was toen naar de naar zijn cabaret geweest en viel mij ook zwaar tegen, vooral het laatste gedeelte (na het ongelukje met zijn beugel) was oer saai. Terwijl ik zijn voorstelling ervoor er leuk vond.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 januari 2007 @ 10:58:05 #18
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_45336902
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet iemand gaan verbeteren terwijl hij het goed heeft, he.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 14 januari 2007 @ 11:02:03 #19
13250 Lod
Sapere aude!
pi_45336962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:37 schreef Catch22- het volgende:
de laatste van Maassen is goed, de laatste van Teeuwen ook en Najib is ook goed.

Misschien moet je je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor
Misschien moet jij je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor. De laatste van Maassen was acceptabel (hij heeft betere gemaakt), de laatste van Teeuwen was om te janken en de laatste van Najib was meer dan matig. Dadelijk ga je nog vertellen dat je Jochem Meyer leuk vindt
GNU Terry Pratchett
pi_45337142
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef Lod het volgende:

[..]

Misschien moet jij je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor. De laatste van Maassen was acceptabel (hij heeft betere gemaakt), de laatste van Teeuwen was om te janken en de laatste van Najib was meer dan matig. Dadelijk ga je nog vertellen dat je Jochem Meyer leuk vindt
Smaak enzo
  zondag 14 januari 2007 @ 11:14:14 #21
13250 Lod
Sapere aude!
pi_45337143
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet iemand gaan verbeteren terwijl hij het goed heeft, he.
GNU Terry Pratchett
pi_45337287
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik zou voor jezelf een ban van minimaal een maand aanvragen

Ot: Cabaret wordt steeds minder idd, misschien omdat ze zich minder hoeven te bewijzen?
Ben erg benieuwd naar de nieuwe van Herman Finkers
pi_45337568
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:42 schreef nlboy het volgende:
Ik was toen naar de naar zijn cabaret geweest en viel mij ook zwaar tegen, vooral het laatste gedeelte (na het ongelukje met zijn beugel) was oer saai. Terwijl ik zijn voorstelling ervoor er leuk vond.
Dat stukje met die tanden was inderdaad een beetje vervelend. En het publiek maar blijven lachen.
pi_45339069
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Dat stukje met die tanden was inderdaad een beetje vervelend. En het publiek maar blijven lachen.
Idd nu ik weet dat hij dat gewoon doet om pauze te houden is het totaal niet grappig.
pi_45339154
quote:
Op zondag 14 januari 2007 05:35 schreef bolivian het volgende:

[..]

Fuck no!

Zelfs als achtergrondgeluid hoor ik liever de doodsreutels van tientallen geiten in plaats van deze misplaatste kutgrapjes! En nee, dit is geen populistische grap, .

maar toch 70 minuten lang blijven aanhoren. get a life
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')