Fuck no!quote:Op zondag 14 januari 2007 05:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mjah, het is inderdaad geen hoogstandje. Hij stond hier op als achtergrondgeluid, zo is hij wel te doen.
Als dat geen instant klassieker is dan weet ik het ook niet meer,quote:Op zondag 14 januari 2007 05:35 schreef bolivian het volgende:
Sterker nog, het is überhaupt geen grap! Ik maak geen grappen als het om cabaret gaat!
Hans Teeuwen heeft HET allang niet meer en gelukkig heeft ie dat zelf ook ingezien. Eigenlijk 2 shows te laat maar hij heeft z'n conclusie's getrokken. Hard en zielig was goed en Met een Breierdeck was geniaal maar daarna was alles bagger.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:03 schreef Burakius het volgende:
gozer hoe kan je hans teeuwen beledigen.... like.. there is no better..
Lebbis en Jansenquote:Op zondag 14 januari 2007 07:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, op tv komt het misschien anders over maar ik heb wel gelachen
Najib Amhali is iig beter dan Lebbis en Jansen...
Prove? Ik neem aan de je proof bedoeld? Leer Engels kuttokkie!quote:Op zondag 14 januari 2007 05:10 schreef bolivian het volgende:
Prove me wrong,!
Dit had overigens net zo goed in [KLB] gekund,.
Je moet natuurlijk niet iemand gaan verbeteren terwijl hij het goed heeft, he.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Prove? Ik neem aan de je proof bedoeld? Leer Engels kuttokkie!![]()
Misschien moet jij je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor. De laatste van Maassen was acceptabel (hij heeft betere gemaakt), de laatste van Teeuwen was om te janken en de laatste van Najib was meer dan matig. Dadelijk ga je nog vertellen dat je Jochem Meyer leuk vindtquote:Op zondag 14 januari 2007 10:37 schreef Catch22- het volgende:
de laatste van Maassen is goed, de laatste van Teeuwen ook en Najib is ook goed.
Misschien moet je je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor
Smaak enzoquote:Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Misschien moet jij je zorgen gaan maken over je gevoel voor humor. De laatste van Maassen was acceptabel (hij heeft betere gemaakt), de laatste van Teeuwen was om te janken en de laatste van Najib was meer dan matig. Dadelijk ga je nog vertellen dat je Jochem Meyer leuk vindt
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet iemand gaan verbeteren terwijl hij het goed heeft, he.
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Prove? Ik neem aan de je proof bedoeld? Leer Engels kuttokkie!![]()
Dat stukje met die tanden was inderdaad een beetje vervelend. En het publiek maar blijven lachen.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:42 schreef nlboy het volgende:
Ik was toen naar de naar zijn cabaret geweest en viel mij ook zwaar tegen, vooral het laatste gedeelte (na het ongelukje met zijn beugel) was oer saai.Terwijl ik zijn voorstelling ervoor er leuk vond.
Idd nu ik weet dat hij dat gewoon doet om pauze te houden is het totaal niet grappig.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat stukje met die tanden was inderdaad een beetje vervelend. En het publiek maar blijven lachen.
maar toch 70 minuten lang blijven aanhoren. get a lifequote:Op zondag 14 januari 2007 05:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Fuck no!
Zelfs als achtergrondgeluid hoor ik liever de doodsreutels van tientallen geiten in plaats van deze misplaatste kutgrapjes! En nee, dit is geen populistische grap,.
Sterker nog, het is überhaupt geen grap! Ik maak geen grappen als het om cabaret gaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |