Ajoh Lucas en Gea zijn ook bijzonder populair volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is echt ongelooflijk.
De Groninger is gek van Guus Meeuwis en Jan Smit bij gebrek aan echte regionale helden.

Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, dat is even de andere kant van het land. Veel plezier daar! Ik hoor graag van je hoe het was. Setlist vind ik ook altijd erg interessant.

Je bent een held!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best voor je doen.
Fototoestel gaat ook mee

quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoals hier: 'Laura'
http://www.youtube.com/watch?v=yO6U7p6Jvkc

Ja....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft hij het nu wel of niet met Yolanthe? Of zijn dat randzaken?

Klinkt goed! Deed Monique nog een duetje met Jan?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:43 schreef Koningin het volgende:
Het was heel erg leuk
Kort, maar leuk. Zingt een dik half uur. We stonden vrij vooraan, alleen jammer dat er net wat langere jongens voor ons stonden. Foto's komen eraan, ben nu op mijn werk en die zitten nog op het toestel.
Hij zingt o.a.:
- Het leven
- cupido
- Parijs
- Op weg naar geluk
- als de morgen is gekomen
- als de nacht verdwijnt
- Laura
- vrienden voor het leven
- hoe kan ik van je dromen?
De volgorde weet ik niet meer precies!
Monique was er ook

Nee, ze mocht alleen even naar voren komen voor de mannen in de zaalquote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klinkt goed! Deed Monique nog een duetje met Jan?

Welkom! Dit topic staat bol van liefde en positieve energie..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef nikky het volgende:
TVP
Leuke link van dat concert! Jan is best wel

Mooi zo!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welkom! Dit topic staat bol van liefde en positieve energie..

Lauraquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je favoriete nummer, nikky?

Ik zag volgens mij op de vorige pagina ( ik heb er 50 pp ) een link staan naar een concert wat op TV is geweest. Die zat ik te kijken. Of laura is gezongen weet ik niet want ik heb hem niet af kunnen kijken. FOK!radioquote:Op maandag 9 juli 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de link bedoel je ook de link naar de live-uitvoering van Laura?

Zet ik in mijn favo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
O hierboven staat een YouTube van Laura, vandaar.

Gezelligquote:Jan Smit kan sinds kort elke nacht naast zijn grote liefde Yolanthe slapen. Vandaag heeft Jans manager Jaap Buys officieel bevestigd dat de tortelduifjes sinds kort onder één dak slapen.
Sinds een paar weken is Jan Smit ingetrokken in het appartement van de mooie Yolanthe in Hilversum. Reden zou zijn dat Jans nieuwe villa in Volendam nog niet klaar is. Bovendien zou het stel niet meer zonder elkaar kunnen.
Zodra het nieuwe stulpje in het vissersdorp klaar is, in het voorjaar van 2008, zal het stel daar hun intrede nemen. De populaire zanger zei eerder al over zijn droomvilla: "Ik heb een huis gekocht. Uiteraard in Volendam. Een eigen stek op een droomplek, de wens van ieder mens. Het huis kost ruim zeven ton, maar het gaat helemaal plat."
"Mijn nieuwe optrek krijgt een Oostenrijkse sfeer, zoals een chalet. Lekker knus. In de kelder een grote bar, in de slaapkamer een king size-bed. Met plek voor vier. Ik heb goed op m’n privacy gelet. Om mijn voortuin komt een hek. De achtertuin grenst aan het water en een heg. Kan ik rustig in m’n blote kont zonnen."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |