Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, dat is even de andere kant van het land. Veel plezier daar! Ik hoor graag van je hoe het was. Setlist vind ik ook altijd erg interessant.

Je bent een held!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best voor je doen.
Fototoestel gaat ook mee

quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoals hier: 'Laura'
http://www.youtube.com/watch?v=yO6U7p6Jvkc

Ja....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft hij het nu wel of niet met Yolanthe? Of zijn dat randzaken?

Klinkt goed! Deed Monique nog een duetje met Jan?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:43 schreef Koningin het volgende:
Het was heel erg leuk
Kort, maar leuk. Zingt een dik half uur. We stonden vrij vooraan, alleen jammer dat er net wat langere jongens voor ons stonden. Foto's komen eraan, ben nu op mijn werk en die zitten nog op het toestel.
Hij zingt o.a.:
- Het leven
- cupido
- Parijs
- Op weg naar geluk
- als de morgen is gekomen
- als de nacht verdwijnt
- Laura
- vrienden voor het leven
- hoe kan ik van je dromen?
De volgorde weet ik niet meer precies!
Monique was er ook

Nee, ze mocht alleen even naar voren komen voor de mannen in de zaalquote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klinkt goed! Deed Monique nog een duetje met Jan?

Welkom! Dit topic staat bol van liefde en positieve energie..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef nikky het volgende:
TVP
Leuke link van dat concert! Jan is best wel

Mooi zo!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welkom! Dit topic staat bol van liefde en positieve energie..

Lauraquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je favoriete nummer, nikky?

Ik zag volgens mij op de vorige pagina ( ik heb er 50 pp ) een link staan naar een concert wat op TV is geweest. Die zat ik te kijken. Of laura is gezongen weet ik niet want ik heb hem niet af kunnen kijken. FOK!radioquote:Op maandag 9 juli 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de link bedoel je ook de link naar de live-uitvoering van Laura?

Zet ik in mijn favo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
O hierboven staat een YouTube van Laura, vandaar.

Gezelligquote:Jan Smit kan sinds kort elke nacht naast zijn grote liefde Yolanthe slapen. Vandaag heeft Jans manager Jaap Buys officieel bevestigd dat de tortelduifjes sinds kort onder één dak slapen.
Sinds een paar weken is Jan Smit ingetrokken in het appartement van de mooie Yolanthe in Hilversum. Reden zou zijn dat Jans nieuwe villa in Volendam nog niet klaar is. Bovendien zou het stel niet meer zonder elkaar kunnen.
Zodra het nieuwe stulpje in het vissersdorp klaar is, in het voorjaar van 2008, zal het stel daar hun intrede nemen. De populaire zanger zei eerder al over zijn droomvilla: "Ik heb een huis gekocht. Uiteraard in Volendam. Een eigen stek op een droomplek, de wens van ieder mens. Het huis kost ruim zeven ton, maar het gaat helemaal plat."
"Mijn nieuwe optrek krijgt een Oostenrijkse sfeer, zoals een chalet. Lekker knus. In de kelder een grote bar, in de slaapkamer een king size-bed. Met plek voor vier. Ik heb goed op m’n privacy gelet. Om mijn voortuin komt een hek. De achtertuin grenst aan het water en een heg. Kan ik rustig in m’n blote kont zonnen."

Das minder natuurlijk...quote:Gisteren kregen wij het verschrikkelijke bericht te horen dat Yolanthe's vader plotseling is overleden.
De hele familie is in diepe rouw door dit zware verlies.
In deze moeilijke tijd zal ik mijn vriendin natuurlijk bijstaan om deze grote klap te verwerken.
Vandaag zijn we naar Ibiza vertrokken, waar Xavier Cabau dinsdag zal worden begraven...
We hebben vooralsnog allebei tot woensdag ons werk afgezegd.
Hopelijk kunnen we rekenen op jullie begrip.

we hebben gewonnen stanley, maar wat was ik slecht...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat zal wel mevallen denk ik.

Las het net op teletekst. Hij heeft dezelfde artsen als Guus en Frans dus dan komt het goed!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef Koningin het volgende:
![]()
Een half jaar geen Jan.....
![]()
![]()
Hopelijk gaat de operatie goed!

Iemand al een foto??quote:In navolging van Britney Spears heeft nu ook Jan Smit zijn hoofd kaalgeschoren. De succesvolle vertolker van de palingsound is de laatste tijd een beetje depri, aangezien hij zich een behoorlijke tijd koest moet houden. Vandaar dat hij volgens manager Jaap Buys heeft besloten eens lekker gek te doen.
Gelukkig staat Jan er niet alleen voor. Vriend Simon Keyzer, de helft van het eveneens succesvolle duo Nick & Simon, heeft samen met manager Buys besloten uit solidariteit ook hun kapsel te kortwieken.
De 21-jarige Volendammer hoeft niet bang te zijn dat zijn vriendin, de bloedmooie Yolanthe Cabau van Kasbergen, hem nu niet meer ziet staan. "Met of zonder haar, ik vind je altijd mooi", zei ze dolverliefd tegen hem.
De problemen met Jans stembanden zijn eind september al begonnen. Bij nader onderzoek bleek Smit knobbeltjes op zijn stembanden te hebben. Hieraan werd hij vorige week succesvol geopereerd. Hij gaat er dan ook vanuit dat hij over een half jaar weer mag zingen.
Naast de losse optredens, heeft de jonge Volendammer zijn 'Jan Smit komt naar je toe-tour' moeten verschuiven naar volgend najaar. Deze zou eigenlijk januari al van start moeten gaan. De fans zullen ook nog even geduld moeten hebben met Smits nieuwste album. 'Stilte in de storm' is tot nader order uitgesteld.

quote:Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef clauwheee het volgende:
Op de site van De Telegraaf:
[ afbeelding ]

Tsja.... We houden het er maar op dat het bijna 5 december is.quote:Jan Smit - Dan Volg Je Haar Benen
Elke dag
Is als een zelfde dag
De wekker luidt
De morgen in
Je luistert naar de radio
Een vage ochtendshow doet je ontwaken
Een vogel fluit
Je moet de deur weer uit
Op weg naar school
Of aan het werk
Er lacht opeens een meisje blij
Je haalt je schouders op, ze gaat voorbij
Refrein (2x):
Maar dan volg je haar benen
En kijkt zolang je kijken kan
Vanaf haar hoofd tot aan haar tenen
Is zij de stoutste droom van elke man
Elke lach
Die je voor deze zag
Was niet zo lief
Als die van haar
Ze lijkt een heel gewone meid
Die keurig aan je vraagt opzij te gaan
Refrein (2x):
Maar dan volg je haar benen
En kijkt zolang je kijken kan

Het gaat de goede kant opquote:Goed nieuws voor Jan Smit en zijn geliefde Yolanthe. Jan Smit mag namelijk weer praten. Al is het maar voor vijf minuten per dag, de ONM-actrice is opgelucht dat het weer de goede kant opgaat met de zanger. "Jan mag nu vijf minuten per dag heel rustig aan praten. Natuurlijk kun je zelf van alles vertellen, maar als iemand niet terugpraat...tja dat gaat toch vervelen."
Vorige maand werd Nederland geschokt door het nieuws dat het ondergoedmodel een halfjaar zijn mond moest houden. Alle tijd om zijn vriendin een handje te helpen in de huishouding, maar daar heeft Jan geen zin in.
"Jan is Jan en zal nooit koken of schoonmaken. Ik krijg een liefdevol en vooral rustig welkom bij thuiskomst en kan vervolgens rustig doorlopen naar de stofzuiger om het huis schoon te maken", lacht de mooie Yolanthe.
Ondanks het luie gedrag van haar vriend, is ze maar wat blij dat hij constant bij haar is. "Ik krijg altijd een warm onthaal. En gelukkig mag hij weer een beetje praten. Dingen als 'dat lust ik niet' of 'ja, daar heb ik zin in' zijn toch handig om te weten!"

Mss tijd voor een Nick en Simon topic?quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet het liedje dat Nick & Simon op de TMF awards deden, weet iemand dat?

Pak Maar Mijn Handquote:Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of een pyromaan fantopic..
Hoe heet dat liedje van de 'Scheepsjongens van Bontekoe' dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |