dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Urquhart het volgende:
ik heb het al de hele dag in mijn hoofd
quote:Jan Smit, Nick&Simon en De 3J's hebben nieuws.
Jan Smit, Nick & Simon en De 3 J's gaan samen een eigen opnamestudio beginnen. De 3 J's brachten dit nieuws gisteren. Details ontbreken nog, maar we hopen hier binnenkort meer over te kunnen melden.
Bron: Regiotap
Kan echt niet..kom op!quote:
Hij heeft leuke nummers, die lekker in het gehoor liggen en leuk mee te zingen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan echt niet..kom op!
Die teksten (slaan nergens op)
Die stem
Heb je die laatste hitvan hem al gehoord? Hij moet zo laag zingen dat het niet meer serieus over komt.
Echt bagger gewoon
Leuk voor in de kroeg dus?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft leuke nummers, die lekker in het gehoor liggen en leuk mee te zingen zijn.
Het kan mij niet schelen of teksten ergens op slaan, want als je zegt dat je Blof luistert kijkt niemand je raar aan.
quote:Opnieuw nummer 1 hit voor Jan Smit.
Met de single “Op Weg Naar Geluk”, afkomstig van het gelijknamige album, scoort Jan Smit deze week weer een nummer één hit in de GFK Mega Top 100. Na “Als De Morgen Is Gekomen” en “Cupido” is dit de derde nummer één van de in september 2006 uitgebrachte CD.
De single, die voor de gelegenheid een dubbel LP-hoes met poster als verpakking heeft, bevat naast “Op Weg Naar Geluk” een drietal live-tracks. De nieuwe dubbel-DVD “Gewoon Jan Smit Seizoen 2 “, met ruim zeveneneenhalf uur beelden van de populaire reality soap, komt in de DVD Film lijst van de GFK Mega Charts binnen op de zevende positie.
De single “Op Weg Naar Geluk” werd geschreven door de Volendammers Jan Smit, Simon Keizer en Jaap Kwakman. Deze laatste staat met de debuutsingle “Kom” van het trio 3js deze week op de 24e positie van de GFK Mega Top 100. Dit maakt, na onder meer een televisieoptreden bij ‘Mooi Weer De Leeuw’ en een radio-optreden bij Giel op 3FM afgelopen week, de weg vrij voor een later dit jaar te verschijnen debuutalbum. Aanstaande vrijdag 13 april staan 3js live bij ‘De Gouden Uren’ met Daniël Dekker op Radio 2, waar zij uiteraard ook “Kom” ten gehore zullen brengen.
Leuk nr?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
"Op weg naar geluk"
Bar Players?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb al kaarten voor volgend jaar april hier weer in Groningen![]()
Ik heb hier ook nog wat platen liggen uit het tijdperk dat Jan Jantje nog was, dus ik denk dat de cd me wel bekend voor komt. Welke nummers staan er op?quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef purmernoord het volgende:
kennen jullie ook allemaal de cd "heel mijn leven"? (eerder verschenen...) daar staan ook erg leuke nummers op. Toen was hij wat minder bekend omdat de soap toen nog niet liep.
Je bedoelt "Zonder Jou", de cd voor "Op eigen benen".quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef purmernoord het volgende:
kennen jullie ook allemaal de cd "heel mijn leven"? (eerder verschenen...) daar staan ook erg leuke nummers op. Toen was hij wat minder bekend omdat de soap toen nog niet liep.
Haha nee, hij komt weer in de Martiniplaza. Ook in Players dan?quote:
Hij was laatste keer wel (ook) in Players, maar daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen. Wanneer is Martiniplaza-gig?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha nee, hij komt weer in de Martiniplaza. Ook in Players dan?
Mjah klopt wel, maar is al een tijdje geleden dacht ik. De foto's hangen daar ook binnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij was laatste keer wel (ook) in Players, maar daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen. Wanneer is Martiniplaza-gig?
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kan dat echt niet zo ver van tevoren bedenken.. Urquhart, ga jij?
Whaha.. dat zou zeker niet verkeerd zijn!! Jij bent er dan ook bij toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef Grulez het volgende:
Ga jij Stanley, tis mss geschikt voor het kampioensschapsfeestje?
In Groningen zijn nog maar een paar kaarten.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Thanks! Het bestaat toch niet dat optredens nu al uitverkocht zijn?
Oeh, die zou ik ook wel willenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb eindelijk een versie van 'Leaving On A Jetplane' door Jan Smit uhh.. gevonden. Lang naar gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |