Die ken ik niet. Ik ken eigenlijk alleen de radio-hitjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favoriet is trouwens 'Stapel Op Jou'.. in case you care..
Ik heb geprobeerd je mijn e-mail adres te pm'en, maar dat lukte niet. Gebruik je die niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zou 'm willen mailen naar je..
Heb je gemaild.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. nee heb ik niet aan staan. Mail anders naareventjes..
Ik ken ook mensen die van Jan Smit houden en die zijn meester in de rechten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Generaliseren of niet, ze noemen het niet voor niets volksmuziek. Ik ken best wat mensen die van Jan Smit houden, dat zijn over het algemeen mensen met lagere opleidingen en intelligentie.
Heb je mailtje nog niet ontvangen trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Go Planet zeker?
?? Hoe kan dat nou.. ik probeer nog eens..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je mailtje nog niet ontvangen trouwens.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Go Planet zeker?
tip: grote bestanden erg makkelijk versturen bij www.mediafire.comquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
?? Hoe kan dat nou.. ik probeer nog eens..
Hotmail moet ook goed gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:06 schreef purmernoord het volgende:
[..]
tip: grote bestanden erg makkelijk versturen bij www.mediafire.com
In het voorprogramma Nick & Simon, die een stuk of 5/6 nummers deden. Die hebben ook wel leuke platen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welke nummers deed de Koning van Nederland?
Volgens mij wel, ik weet niet alle nummers meer hoor, maar hij zong er veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Leaving On A Jet Plane'! Dat kan niet missen..
'Stapel Op Jou' deed hij dus niet?
Ja was een gezellige avondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. nou, tof dat je er bij was!
'Stapel Op Jou' is waarschijnlijk het beste nummer ooit ter wereld gemaakt..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef Neleos het volgende:
Goed nummer Stanley![]()
En ik weet nu ook waar de TT vandaan komt.![]()
Leuke plaat. Goed ritme en pakkende tekstquote:Op zondag 28 januari 2007 13:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Stapel Op Jou' is waarschijnlijk het beste nummer ooit ter wereld gemaakt..
Welja joh. Weg met Pink floyd, vergeet alles van the Beatles, het recentere spul van The Decemberists of Joanna Newsom moet ook genegeerd worden en Boudewijn de Groot mag niet eens in de schaduw van onze palingvisser staan.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Stapel Op Jou' is waarschijnlijk het beste nummer ooit ter wereld gemaakt..
Whoa. Een liedje over verliefd zijn, een liedje over uit elkaar gaan, en een liedje over vriendschap.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze vullen elkaar aan natuurlijk..
De eerste verliefdheid na de ontmoeting ('Stapel Op Jou'), daarna de gelukkige tijd, die uiteindelijk zoals het zo vaak gaat, toch een einde kent ('Niet Over Rozen').
Vrijgezel zijn is ook niet erg ('Vrienden Voor Het Leven'). We kunnen hier spreken van een drieluik.
Klopt, Frans Bauer, Jannes en Marianne Weber komen nog enigzins in de buurt. Maar op dit moment is Jan natuurlijk wel de grootste zanger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welja joh. Weg met Pink floyd, vergeet alles van the Beatles, het recentere spul van The Decemberists of Joanna Newsom moet ook genegeerd worden en Boudewijn de Groot mag niet eens in de schaduw van onze palingvisser staan.
Ik heb 'Cupido' en 'Als De Morgen Is Gekomen' gehoord..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lekker hoor.. vragen we sowieso eentje van aan in El Rubio..
quote:Kijk me eens aan, voordat je zal gaan
altijd dacht ik van een wonder
maar nu ik het weet, m'n hart jou vergeet
na elke dag weer gedonder..
keer ik terug naar m'n vrijheid..
nooit meer die tedere zoen
na lange tijd weet ik even niet wat te doen
het ging al zolang niet meer over rozen
je zag me al maanden niet meer staan
je hebt nu voor deze weg gekozen
waarom heb je mij dit aangedaan?
hoe moet ik nu verder in dit leven
als jij niet meer aan mn zijde staat?
ik kan niet geloven wat je doet..
en mij verlaat
die ene dag..dat ik je zag
vrijend lag jij bij het water
ik vroeg waarom
je keek niet eens om
en ik besefte pas later
ik keer terug na m'n vrjiheid
jij hebt geen oog meer voor mij
dus na die tijd ben ik alleen en weer vrij..
het ging al zolang niet meer over rozen
je zag me al maanden niet meer staan
je hebt nu voor deze weg gekozen
waarom heb je mij dit aangedaan?
als jij niet meer aan m'n zijde staat?
ik kan niet geloven wat je doet..
en mij verlaat..
als jij niet meer aan m'n zijde staat
ik kan niet geloven wat je doet
en mij verlaat..